網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月17日 星期日

【蔡少芬、黎姿拍《火舞黃沙》遇龍捲風不停大叫】林保怡用遮撐住保命: 面前成個帳幕消失咗 #林保怡 #蔡少芬 #黎姿

【蔡少芬、黎姿拍《火舞黃沙》遇龍捲風不停大叫】林保怡用遮撐住保命:面前成個帳幕消失咗35分鐘前在大台多年,林保怡說沒有真正難捱的日子,因每次開工,都十 ...




  • 【蔡少芬、黎姿拍《火舞黃沙》遇龍捲風不停大叫】林保怡用遮撐住保命: 面前成個帳幕消失咗
  • 35分鐘前




在大台多年,林保怡說沒有真正難捱的日子,因每次開工,都十二分投入角色,其他的都變得不再重要。

「難捱有分好多種,有係唔夠工作量無錢嗰種難捱,又有係因為簽咗騷,需要還騷,不我並無呢啲問題。所以講到難捱,我真係唔覺得....。」

林保怡說,在很多人眼中,拍《火舞黃沙》應該是最辛苦一部,他反而並不認同。

由金牌戚其義監製的《火舞黃沙》在大東北的沙漠取景,演員有蔡少芬佘詩曼陳豪和已經做少奶奶的黎姿。

「係某啲人眼中會覺得我一定好辛苦,拍攝《火舞黃沙》,需要去到沙漠取景,當地天氣又乾,打開飯盒唔夠一分鐘,就已經有沙。陽光猛烈,所有人都曬到好黑,冇得洗手,好難先搵到一個廁所,其他人都覺得好難捱,但我覺得無問題。可能係我覺得角色閰萬儀造型好型格,好投入。當時喺戚其儀帶領下,大家好團結。而拍攝時成日會見到小龍捲,好記得有一日,我拎住一把比較大嘅遮,身邊有蔡少芬同黎姿,喺一個斜坡拍攝片頭,而龍捲風就一直吹緊過嚟,我哋唯一可以做嘅係打開遮,三個人一齊撐住,全程唔敢打開眼,等小龍捲風走咗,佢哋就不停大叫。當我哋移開把遮,前面一個用嚟擺枱櫈嘅帪幕直情消失咗,捲到老遠地方。」林保怡說經歷這一幕,在場的演員都大開眼界。

「當時係無論遇到咩環境,都要以最佳狀態完成,因為完成後,將來播出時會有好多觀眾睇到,我冇諗《金枝慾孽》會紅,《珠光寶氣》同《天與地》有咩廻響,我完全冇諗過會有咩成績。」他說只能把握每次演出機會。

說起來,經典劇《金枝慾孽》算是他入行以來有十分挑戰性劇集之一,因為這是他首部古裝劇,對白又包含了很多文言。

「我好記得最初安排拍攝同雯女嘅戲份,打頭陣好辛苦,每日完成嘅戲唔多,因為真係經常ng,感覺好似以前做新人咁,一叫action就會心跳加速,因為有太多台詞要克服,之後我諗咗方法解決就好好多。我覺得與其浪費太多精力睇劇本,不如用電話錄低對白,跟住不停咁聽,類似洗腦式。」林保怡之後更將方法分享給鄧萃雯和黎姿。

時為2003年,翌年推出,到十七年後的2020年重溫,他都沒有後悔當年和鄧萃雯的高要求,每場戲重拍又重拍。「當年只不過用多五分鐘重拍,到而家睇返都唔會後悔,因為我哋當時做到最好。」林保怡說出兩人對做戲的堅持。



----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!