掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

【首曬一家三口合照】古巨基孖古太肉緊錫B仔面珠墩 #古巨基

【首曬一家三口合照】古巨基孖古太肉緊錫B仔面珠墩21分鐘前古巨基跟Lorraine拍拖20年,於2014年結婚,結婚後二人一直有生B計劃,今年三月,4 ...




  • 【首曬一家三口合照】古巨基孖古太肉緊錫B仔面珠墩
  • 21分鐘前




古巨基跟Lorraine拍拖20年,於2014年結婚,結婚後二人一直有生B計劃,今年三月,47歲的基仔終於宣佈做老竇!50歲的太太Lorraine原來去年底於美國生B仔,基仔在BB三個月大的時候,貼出囝囝的照片,並代兒子留言:「大家好,我叫Kuson,初來步到,多多指教!」

雖然基仔間中亦有在IG和大家分享囝囝的可愛相片,但就沒有分享過一家三口合照,適逢今日母親節,基仔一共上載了三張一家三口溫馨合照,並留言:「成為了父親,更知道母親的偉大。今年是太太初為人母的第一個母親節,感謝太太的一切,願天下的兒女們都孝順父母。祝各位媽媽母親節快樂,身體健康!」又搞笑表示:「我個仔心諗爸爸你下次錫我可唔可以剃鬚先呀?有冇人同我一樣見到Kuson塊肥臉仔就忍唔住想輕輕搣下佢呢?真係每日都要搣下㗎!」相中可見,B仔Kuson肥嘟嘟眼仔碌碌,加上一條粗粗眉毛,十分可愛,另一張B仔在睡覺, 基仔和太太齊齊錫住囝囝面珠墩,充滿愛呀!

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!