掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

【抽水教練】歐錦棠斥無恥賤格 黃秋生提醒女學生唔好俾人掂 #歐錦棠 #黃秋生

(資料圖片、互聯網圖片)鄧穎芝今日在網上轉發多張懷疑是一名男教練向女學徒抽水的照片,狠批一名聲稱自己是MMA(綜合格鬥)的男教練,以教格鬥技巧為名,實 ...




(資料圖片、互聯網圖片)


鄧穎芝今日在網上轉發多張懷疑是一名男教練向女學徒抽水的照片,狠批一名聲稱自己是MMA(綜合格鬥)的男教練,以教格鬥技巧為名,實為非禮,而事件引起極大迴響,不少網民鬧爆抽水教練,身為習武之人的黃秋生和歐錦棠都在facebook發言,秋生提醒女士們學功夫時要小心被抽水,歐錦棠則建議市民到正統有註冊拳館學習。

12歲開始習武的黃秋生留言:「各位學武嘅女士請注意,武術中除咗MMA、摔角同柔道需要緊密身體接觸之外,其他武術都唔需要。尤其是中國功夫,有所謂處女身,唔俾人掂得,更何況抱住。遇到要抱住妳嘅所謂教練,一定係抽水。就算MMA柔道教練,都唔會男教練攬住女學生嚟教。」

空手道黑帶高手歐錦棠則鬧爆對方行為無恥賤格,他表示:「圖中呢條猥瑣河童,佢嘅惡行今朝已經不斷有人send畀我睇,已經完全超越晒教拳範疇!無恥賤格!已經有熱心人士幫助圖中受害人集合證據去告佢,呢啲敗類人渣,借武術同埋拍攝試鏡為名進行性侵犯,絕對不能姑息!我知《打天下》會掀起學習武術熱潮,但係大家一定要去正統有註冊拳館學習,千祈唔好隨便跟私人教練!」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

歐錦棠鬧爆教練抽水。(FB截圖)


黃秋生提醒女士學武時要小心防範。(FB截圖)



鍾意就快D Share啦!