掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

鍾欣潼:同阿嬌離婚關「愛約炮」事?賴弘國誓告網紅 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

網紅一啲都唔退縮,似乎係有嘢喺手!藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國驚爆離婚,好多人都加把口講吓自己嘅觀點,其中一位台灣網紅話喺朋友圈聽到唔 ...




網紅一啲都唔退縮,似乎係有嘢喺手!


藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國驚爆離婚,好多人都加把口講吓自己嘅觀點,其中一位台灣網紅話喺朋友圈聽到唔少消息,直言賴弘國有「約炮同劈腿」嘅行為,賴弘國澄清唔係事實話:「我一定告死她。」估唔到呢位網紅一啲都唔驚繼續喺社交網發文:「承認劈腿很難?」仲爆出賴弘國屋企嘅裝修布置,似乎係有嘢揸手唔怕畀人告!


呢位網紅嘅發文,先話自己同賴弘國有好多共同朋友,基本對男方嘅評價係「人不壞、企圖心明顯、長得不錯就身材比例不太好」,當然仲有「愛砲也愛劈」嘅行為,唔少好友對男方呢種行為竟然係持包庇態度:「女生們很愛他,他不好拒絕」!最後仲暗指男方呢種行為由大學時期已經開始。


而賴弘國喺未離婚之前雖然都有緋聞傳出,態度都係調回應兩句就算數,今次面對網紅嘅指控,佢一反常態硬起來話要死告到底,因為阿嬌係明星怕佢嘅行為會影響到老婆,依家回復單身所以就冇顧忌:「我的律師在蒐集資料,下禮拜一就會提告。不管花多少律師費,我一定告死她。」


之前娛樂圈都有唔少誹謗例子,多數都係出到律師,被告方就會認錯求和,不過今次賴弘國講到咁,網紅依然冇轉軚迹象仲繼續發文:「劈腿就劈腿,承認有很難嗎?婚後還帶那麼多妹回家,你家浴室黑白調的不是?說甚麼不被愛,你這種老公誰要愛」連賴弘國屋企浴室嘅格調都講得出似乎唔係吹水,有人提醒網紅小心對方立即裝修浴室咁就死冇對證,網紅回覆話除咗唂室之外,就連對方屋企嘅傢俬擺設都講得出,所以唔擔心對方會玩呢招,唔少人都話相信網紅有真憑實據喺手,佢哋都話會食住花生留意事態發展等睇戲!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!