掃呢頁CODE去手機

2020年5月10日 星期日

鄧穎芝:男子教武術疑非禮女性 鄧穎芝發文鬧爆 #鄧穎芝

鄧穎芝話:「你教乜嘢武術呢請問?」藝人鄧穎芝於社交網轉發一組相片,見一名男子以各種姿勢抱着不同女性,男子有觸碰到這些女子的敏感部位。鄧穎芝留言:「你教 ...




鄧穎芝話:「你教乜嘢武術呢請問?」


藝人鄧穎芝於社交網轉發一組相片,見一名男子以各種姿勢抱着不同女性,男子有觸碰到這些女子的敏感部位。鄧穎芝留言:「你教乜嘢武術呢請問?請廣傳,以免更多人受害!!!!!!!」


續留言:「没有任何武術或運動,教授時需要咁多、咁貼近、咁誇張嘅身體接觸,是。没。有!特別係男教練女學生,專業嘅教練識得尊重和避忌,而佢地(哋)亦會有相應嘅訓練去以盡量少嘅身體接觸嚟教你,如果要掂到你都會問一聲先,當有可能要掂到你啲比較敏感嘅部位,都會用其他嘢代替手,唔會直接摸你,更加唔會咁樣壓你埋牆,成個身貼住你。」


她又鬧爆該男子:「至於呢個猥瑣佬(佢絕對唔係一個教練,不管係知識上定態度上),我希望佢快啲去死,利用別人嘅信任去逞自己嘅淫慾,簡直禽獸不如。如果你識呢個人,或曾身受其害,可以嘅話請你出嚟指證佢。」她又透露有三名受害人聯絡了她:「個人渣係以試鏡為名非禮受害人,如果你都係受害人,希望你可以企出嚟陪佢一齊指證個衰人。」並指已決定報警及找社工幫忙。


鄧穎芝接受訪問表示正忙於為受害者聯絡社工,明天將會報警,但屆時不會陪到警署,她說:「只擔任聯絡人同策劃角色,暫時有三名女子求助,但有一個唔想報警,話會自行處理,冇圈中人,亦冇問受害者有冇進一步嘅性侵。」鄧穎芝相信還有很多受害者,亦希望有更多人站出來指證對方的惡行,她又指求助的受害者現時好驚,又不想太高調。


鄧穎芝透露涉事的男仔自稱是武術教練,她說:「但佢唔係叫受害者上武術堂,而係透過演員討論區呼籲人嚟來試鏡,聲稱有演出機會同埋有酬勞。」但事後沒有畀錢,又或說下一次才畀錢。而鄧穎芝對此事感到如此憤怒,是因為她經歷過同類型事件,她曾於泰國集訓MMA時遇過類似事情,當時她很害怕,不知道如何處理,第二日再沒有到那個地方上堂。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!