網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月26日 星期二

【病情揭密】何鴻燊腎功能衰竭 不能言語靠意識點頭 #何鴻燊

98歲賭王何鴻燊近年屢傳身體狀況有變,須在養和醫院休養,今日突然傳出賭王命危,幾房的家人先後趕到醫院,看來賭王健康狀況真的出了狀況。據知情人士向《蘋果 ...






98歲賭王何鴻燊近年屢傳身體狀況有變,須在養和醫院休養,今日突然傳出賭王命危,幾房的家人先後趕到醫院,看來賭王健康狀況真的出了狀況。

據知情人士向《蘋果》透露:「其實喺過年前賭王情況已經唔係咁理想,幾個月都住喺ICU,賭王中過風之後,又有柏金遜症,再加上長期洗腎,每一次洗完腎,身體係一次差過一次,上年就試過洗完腎出嚟,心臟頂唔順,突然冇咗心跳,經過搶救一輪,先大步檻過,不過佢嘅身體機能變得好差近呢半年,佢已經唔係好落到床、近乎講唔到嘢,但家人同佢講嘢,佢仲有意識會點吓頭、搖吓頭同笑,但人其實唔係好認到」

賭王這星期病況突然急轉直下,情況危殆,除了因年事已高,身體機能開始轉壞,腎衰竭情況一天比一天差,係會越嚟越差,知情人士表示:「醫生叫賭王家人有心理準備,呢幾日都叫晒賭王家人嚟睇佢。其實喺過年之後,超瓊知阿爸隨時出狀況,一早都通知二房嘅人盡量唔好出埠,而呢個禮拜賭王突然身體狀況變危殆,啲仔女已經係好平靜去面對,知道遲早要面對呢日。畢竟賭王呢幾年其實身體比較弱,長期住院臥床,冇乜quality of life,但仔女孝順,用最好醫療保住賭王生命,希望佢可以長命百歲,使幾多錢都在所不惜。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多




鍾意就快D Share啦!