網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月26日 星期二

29歲「細龍太」陳偉琪酒駕罪成 判停牌1年兼罰5千元 #細龍太 #陳偉琪

「細龍太」判停牌1年兼罰5千元。無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「細龍太」陳偉琪(Vicky),去年10月25日在跑馬地成和道與毓秀街交界,撞到一輛 ...




「細龍太」判停牌1年兼罰5千元。


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「細龍太」陳偉琪(Vicky),去年10月25日在跑馬地成和道與毓秀街交界,撞到一輛的士,陳偉琪隨後接受酒精呼氣測試,結果高達56微克,體內酒精含量超過法定限度22微克,涉嫌酒後駕駛被捕,案件在今年年初於東區裁判法院提堂,原本安排在2月聆訊,但因武漢肺炎疫情關係,延至今日才繼續聆訊。

身穿黑色外套、白色恤衫的陳偉琪,今早在東區法院承認控罪,Vicky在庭上表示「認罪」、「同意案情」。代表Vicky的律師在庭上求情,指她在2019年曾參加「世界表演藝術錦標賽」並得到奬項,而且又參與慈善活動,更指她在網上出文,指知道自己不應該飲酒兼道歉,加上跟警方合作,她明白藝人是公眾人物,應該要做好榜樣。

最後裁判官表示考慮到第一次干犯酒後駕駛罪行,如果下次再犯醉駕行為就「唔會咁好彩」,最後判她罰款5千元,停牌1年,即時交出駕駛執照,而國際駕駛執照則需在14日內交出,同時須在停牌期最後3個月,自費形式參加駕駛改進課程。

步出法院門口,記者問她是否鬆一口氣,陳偉琪直言:「因為受疫情影響拖咗好耐,其實今日終於可以告一段落,我自己都好開心,我好緊張,企咗喺度等判決都緊張,坐喺度時都覺得不安,好擔心,咁我都尊重法庭決定,亦都知錯,反醒過,知錯永遠唔會再犯。」問到會否戒酒,陳偉琪續道:「總之揸車就唔會飲酒,會喝少啲,不過我覺得呢樣嘢唔係關飲酒事,最重要係飲咗酒唔好揸車。」

陳偉琪指上次被影到去酒吧都是坐的士離開,現時告一段落,心情平復後,專注工作,她又感謝3名律師幫忙:「我都交晒畀佢哋,自己都一頭霧水,唔知程序係點,因為剛過咗生日,我雖然過生日(21號),但一直諗住案件,對於我嚟講當係遲嚟嘅生日禮物,件事終於過咗,其實之前有慶祝,不過心情一直囉囉攣,亦多謝傳媒關心,仲有公司同事支持,仲有《愛‧回家》嘅同事,佢哋都好擔心,『我老公』細龍生當然唔使講喇,仲有丹爺、豹哥佢哋。」她又稱目前跟外籍男友感情穩定,現時要交出國際車牌,所以只可以靠朋友接載。

採訪:黃曉妍、攝影:葉君海

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

陳偉琪直言鬆一口氣。


她多謝傳媒關心,亦感激公司同事支持。



鍾意就快D Share啦!