網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月19日 星期二

劉璇:劉璇正式宣布佗第二胎 憂疫情致情緒不安 #劉璇

媽媽,希望在明天呀!前體操天后劉璇早前被爆懷有第二胎,更被拍得挻巨肚孖老公到醫院做產檢,惟事後一直未有回應事件。而呢日佢喺社交網上載自拍短片,正式宣布 ...




媽媽,希望在明天呀!


前體操天后劉璇早前被爆懷有第二胎,更被拍得挻巨肚孖老公到醫院做產檢,惟事後一直未有回應事件。而呢日佢喺社交網上載自拍短片,正式宣布佗B喜訊!


片中佢以「二寶」稱呼BB,並向腹中BB大談懷孕心情,佢坦言因疫情影響令佢大失預算:「本來媽媽對你的到來有一個詳細的計劃,但是這場突如其來的疫情,讓媽媽有了不少的擔心,擔心疫情到底會有多久,擔心和我一樣的孕婦媽媽是否平安,擔心去產檢的路上或在醫院,是不是會被感染?」更指即使早前生病,都怕影響BB而唔敢食藥。


佢續指現時懷孕嘅不安情緒,猶如回到昔日面對奧運比賽時嘅心情,但認為BB喺呢個時候降臨,係為呢個世界帶來希望同勇氣,強調自己會遇強愈強,一定可以戰勝疫症,並表示十分期待BB出世:「二寶,我們期待你的到來,我和你的爸爸、哥哥,我們都愛你。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!