網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月19日 星期二

【童顏極限】李綺雯被「前輩」催婚 爆心中嗰句:老婆嫁咗畀你都去偷食 #李綺雯

o靚妹拍攝超過50部劇集,可說是「搶手貨」。(攝影:林德雄/互聯網圖片)o靚妹李綺雯未成年便加入娛樂圈,17歲參與亞視女優比賽攞冠軍,在亞視4年,大多 ...




o靚妹拍攝超過50部劇集,可說是「搶手貨」。(攝影:林德雄/互聯網圖片)


o靚妹李綺雯未成年便加入娛樂圈,17歲參與亞視女優比賽攞冠軍,在亞視4年,大多做主持工作;直至2006年過檔無綫由新人做起,至今拍過超過50部劇集,可惜仍擺脫不了配角命運,眼見其他前亞視藝人田蕊妮、陳煒、陳展鵬、袁文傑等都上位做一姐一哥,o靚妹瞪大眼說:「當年我join亞視嘅女優,都知唔係選靚女,我從來都唔覺自己係一個靚女,所以從來冇諗過做花旦,除非個主角唔需要靚,咁我仲有機。」

雖然不是女主角,但o靚妹總算是「搶手貨」,高峯期試過一年接5、6部劇,她苦笑說:「唔係劇接劇,生活都幾坎坷幾慘!」現年35歲的o靚妹被指是「童顏極限」,但演出從來不受制於外貌,扮學生妹外,殺人犯、高材生、大肚婆、精神病患者等都手到拿來,而她在無綫的最後一部劇集是處境劇《愛.回家之開心速遞》,飾演黑幫大家姐「賀碧雲」,與「大小姐」化敵為友。不過,o靚妹多年來在台慶頒獎禮上連提名都未有過,她一臉失落:「係冇喎,攞獎更難……當年《情越海岸線》演金毛鈴都有啲人留意,同我講話有機會攞『飛躍』,但最後提名都冇,而我都係嗰年(2013年)開始唔簽TVB做經理人,唔知關唔關事。」

o靚妹默默工作,曾獲不少前輩提攜,除張衞健外,與黃光亮亦特別投緣,她說:「亮哥教我好多嘢,睇佢個樣好惡,但個人黑白分明。我份人係遇惡越惡,佢都feel到。我哋又啱傾,記得拍完《火線下的江湖大佬》,本身《果欄中的江嫂》我都有份,但因為我兩個劇撞咗,亮哥好有心同監製講『o靚妹拍我先拍』,仲叫我拆掂佢,但我邊有能力拆,最後都冇拍。」

多年來o靚妹花邊新聞不算多,僅與足球員「陳七」陳肇麒拍過拖,近年再傳與細她9年的「法國小鮮肉」麥凱程拍拖,o靚妹笑住否認,直言不介意姊弟戀:「我唔介意,但都要睇對方介唔介意。」o靚妹自覺是工作狂,平時會放70%在工作上,其餘家人、朋友和情人各佔10%,她解釋:「好多男人會覺得好少,相處上好似我唔愛佢,但我嗰十分一係愛晒!」o靚妹表示家人從來未有催婚,反而曾經有位出軌男前輩勸她退出娛樂圈兼結婚生仔,o靚妹爆seed說:「我離開TVB,有人問係咪結婚,女人好少咁問,多數男人講……同我講呢句說話嘅人,我係好想同佢講:『你老婆嫁咗畀你都唔係好幸福,你咪又出去偷食!』我真係好想同嗰個人講呢句,但嗰個係前輩,我梗係吞咗啦,哈哈哈!」

採訪:嵐山

攝影:林德雄

攝錄:周樂恒、郭賢興

服裝:sparkonlineshop

化妝:joew professional makeup

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

o靚妹自覺不是靚女,從來沒有想過要做女主角。


o靚妹演技雖然被肯定,但多年來連提名機會都沒有。


o靚妹17歲便入行,在亞視女優比賽攞冠軍。(資料圖片)


o靚妹扮過大肚婆(IG圖片)


在《情越海岸線》演金毛鈴,姣到出晒位。(無綫電視截圖)


《愛.回家之開心速遞》中飾演黑幫大家姐「賀碧雲」,是o靚妹在無綫最後一部作品。(無綫電視截圖)


李綺雯感激張衞健提攜,與黃光亮亦很投緣。 (IG圖片)


o靚妹在《大醬園》由16歲演到36歲,做龔慈恩丫鬟。(IG圖片)


李綺雯與傳參與社會運動被捕的麥凱程傳過緋聞 (IG圖片)


李綺雯自言是工作狂,離開無綫後,亦有做youtuber,早前開直播陪fans一齊留家抗疫。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!