網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月10日 星期日

鍾欣潼:阿嬌神傷兩日終現身 賴弘國竟然仲賣廣告 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

同一個母親節,估唔到有兩個咁大差別嘅「慶祝方法」…藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國兩日前(8日)驚爆離婚,阿嬌除親認已簽分居協議外,就未有 ...




同一個母親節,估唔到有兩個咁大差別嘅「慶祝方法」…


藝人鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國兩日前(8日)驚爆離婚,阿嬌除親認已簽分居協議外,就未有再就事件向外界交代,似係仲未走出情感陰霾,今日阿嬌終於都「現身」,於社交網貼上發文:「祝天下女神 母親節快樂!」並配上鲜花及心心圖案,之後亦未有講多餘說話。


相反連日來不停回應離婚原因及傳聞嘅賴弘國,尋日就度完假梳乎完返台北,今日仲有心情拎埋賴媽媽出鏡賣廣告!雖然有指佢痛極消瘦10KG,不過今日從佢上載社交網嘅片中,就見佢心情愉悅地為玻尿酸牌子賣廣告,更加親手為媽咪打玻尿酸針及注射肉毒桿菌素做醫學美容,當做母親節禮物。


而賴弘國賣完廣告之後,就再同大家分享佢去Gym Room舉鐵,着住貼身衫大晒麒麟臂及背肌線條,身形依舊大隻,未似傳聞中忽然暴瘦。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!