網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月10日 星期日

【母親節大禮】上圍升Cup 吳若希陀三個月B仔圓奶奶心願 #吳若希

【母親節大禮】上圍升Cup吳若希陀三個月B仔圓奶奶心願17分鐘前吳若希(Jinny)17年下嫁澳門闊少老公Alex(何兆鴻),並誕下囡囡Giselle ...




  • 【母親節大禮】上圍升Cup 吳若希陀三個月B仔圓奶奶心願
  • 17分鐘前




吳若希(Jinny)17年下嫁澳門闊少老公Alex(何兆鴻),並誕下囡囡Giselle。自從做咗媽咪之後,Jinny經常都會喺社交平台大晒一家三口幸福相。早前囡囡Giselle三歲生日,Jinny和老公就齊齊在家中為囡囡佈置生日派對。今日母親節,一直都想追多個嘅Jinny,終於有最好嘅母親節禮物,因為有報道指Jinny現已陀B三個月,而且今胎是仔仔,湊成一個「好」字,一圓奶奶抱男孫的心願!

早前吳若希曾在無綫節目時,揚言打算再生BB,但原來當時已經有餡,但Jinny為免腹中BB小氣,所以他和老公一直對懷孕一事守口如瓶,但其實懷孕一事,在她IG 有跡可尋,Jinny早前在2000尺豪宅泳池「下水禮」,原本只係A Cup的她,上圍突然升Cup。另外,她上月曾po相並留言:「我今天量體重,54kg比平時重了3kg,但看到自己的腿和手臂還那麼細,就跟自己說了句,今晚可以放心吃宵夜!」暗示因為陀B令體重上。之後她又穿著闊身衫、攤在梳化休息,留言表示自己做完一個show後,攰到「瞓低」!

現在將大部份時間在家安胎的Jinny,之前已經辭演了兩部無綫重頭劇,而本身Keep住要為節目《姊妹淘》錄影的她,撞正節目突然停播,配合天時地利人和,相信Jinny可以爭取更多時間專心養胎了!

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!