網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月30日 星期二

【對撼鄭浩南新劇】陳豪希望大家有好成績 宣萱表示拍到幾瘋癲 #宣萱 #鄭浩南 #陳豪

陳豪、宣萱、滕麗名、羅仲謙、洪永城等,今晚在太子出席大台劇集慰勞宴,設宴11席,由主要演員陳豪、宣萱、滕麗名、羅仲謙、洪永城負責夾錢埋單。見陳豪大隻不 ...






陳豪、宣萱、滕麗名、羅仲謙、洪永城等,今晚在太子出席大台劇集慰勞宴,設宴11席,由主要演員陳豪、宣萱、滕麗名、羅仲謙、洪永城負責夾錢埋單。

見陳豪大隻不少,他透露是為了工作和家庭:「上咗年紀,要令自己更加fit,以前會注重練肌肉,而家會練體能。」提到他主演的大台劇《殺手》對撼由鄭浩南和雪兒主演的ViuTV新劇《地產仔》,陳豪說:「坦白講,拍劇都係想人哋睇,我又唔會話自己因為喺呢度開工,而話人哋唔好,我反而希望大家有好嘅成績,百花齊放。」

回想拍攝這套劇已有4個多月,宣萱表示拍到幾瘋癲:「當時個個帶口罩,政府不幾叫你stay喺屋企,其實都有無形壓力。」阿滕接住說:「我哋就不停唔喺屋企,同埋因為限聚令,好多街戲變車戲,因為限聚令唔可以想像喺出面,但唔代表唔可以喺公司,喺公司set晒車cam之後,我哋就上車揸出去,你咪自己出去拍,咁咪冇聚到囉,我覺得呢下好嘢。」現在終於拍攝完畢,大家都舒一口氣,宣萱表示先休息:「執屋、陪狗、整牙、身體檢查,而家可以做。」阿滕笑指:「前排經歷過斷晒手指甲、冇晒眼睫毛,因為佢哋全部唔開。」宣萱即教路跟要自學。她們透露待不用隔離,返大陸為《尋秦記》電影版補戲。

對於莊思明日前拍外景時,放在服裝車上的手袋被人偷去,她懷疑是閉門失盜,阿滕說:「因為我有助手,所以我啲私人嘢都交畀助手,所以我唔使擔憂。如果冇助手的話,可以搵相熟嘅梳、化、服幫手睇住,其實最重要都係證件。」

談到馬蹄露姪子兼YouTuber馬米高在新書爆料,指自己被資深女藝員「Old Seafood」奚落,一次坐在公家凳休息,這位女藝員見到即面露不悅,出言單打對方,跟身邊化妝師講:「你做咩唔坐,而家俾咗唔知啲咩人坐。」有傳滕麗名嫌疑最大,她說:「完全唔記得,同埋我鍾意自己帶凳。」會否給其他人坐?她笑說:「隨便坐。」而宣萱就力撐阿滕:「唔緊要,我哋都做好多冇做過嘅嘢。」

堪輿學家楊天命曾批洪永城與女友梁諾妍有機會奉子成婚,洪永城坦言會朝住這方向。是否不避孕?洪永城口快快說:「係喇!我ready,都差唔多年紀,都要做爸爸。」羅仲謙教他:「其實唔使ready,煮到埋嚟就食」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

回想拍攝這套劇已有4個多月,宣萱表示拍到幾瘋癲


宣萱和阿滕透露待不用隔離,返大陸為《尋秦記》電影版補戲。


洪永城自爆準備好做爸爸


見陳豪大隻不少,他透露是為了工作和家庭



鍾意就快D Share啦!