網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月30日 星期二

【有情有義】甄志強曾經歷亞視無綫大戰 當年拍到斷手照開工 #亞視 #無綫 #甄志強

前亞視藝人甄志強今日在牛頭角接受由葉家寶和黃守東主持的網台節目《關公與您》訪問,在節目細說當年情,笑言懷緬一下以前辛苦的汗水:「當時亞視古裝攻勢比較犀 ...






前亞視藝人甄志強今日在牛頭角接受由葉家寶和黃守東主持的網台節目《關公與您》訪問,在節目細說當年情,笑言懷緬一下以前辛苦的汗水:「當時亞視古裝攻勢比較犀利,我哋要古裝出動,當中有開心亦有唔開心。」

他憶述當年拍攝《包青天之義膽柔情》,因為一個後空翻,落地失準而跌斷手,停一年工:「但當時亞視打緊仗,無綫播狄龍嘅《包青天》,我就打住石膏趕返去埋尾,好彩打戲都差不多拍晒。」這次意外,不少同事及高層都送上慰問。最後,骨科醫生在他的手腕位置鑲螺絲,問到有否影響活動能力?他說:「都有少少,唔係好屈到,之後我去打golf,可以令隻手郁得多啲,有番啲力。」

2003年離開亞視,多年來對亞視始終有一份情懷,由亞洲電視關台,至近年轉型為亞洲電視數碼媒體有限公司,他表示:「其實好唔捨得,亞洲電視係我恩人,見到亞視閂台都有啲心噏。」提到前無綫金牌監製戚其義將與亞視有合作,問到他現時有沒有戲癮?他笑說:「都有戲癮,睇下有冇機會。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

甄志強今日在牛頭角接受由葉家寶和黃守東主持的網台節目《關公與您》訪問


甄志強當年拍攝《包青天之義膽柔情》,因為一個後空翻,落地失準而跌斷手



鍾意就快D Share啦!