網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月30日 星期二

【港姐初選】哨牙Jenny惡鬥鄉音姐 闊面LuLu晒騎呢look #LuLu #港姐 #董嘉儀

今日晨早,一班候選港姐入電視城進行真人面試,在照妖鏡下無所循形,最出位首選21歲Jenny,未畢業,讀緊歷史同Business,重點係佢哨牙;另一位着 ...






今日晨早,一班候選港姐入電視城進行真人面試,在照妖鏡下無所循形,最出位首選21歲Jenny,未畢業,讀緊歷史同Business,重點係佢哨牙;另一位着黑色tube dress的佳麗黃茝荍(Ceci)27歲,任職生物科技基金行政助理,外表老成持重,左胸仲唧出一嚿贅肉。

可能以為白色就係仙氣,唔少「佳麗」都係着白裙出戰,包括「喱士透視姐」鄺靜汶、大熱郭栢妍、露肩陳詠斯、Yancy、譚佩兒、何萬珊等,而26歲「拖喼大媽」吳秀明着粉紅紗裙,拖住一個豹紋喼到場,喼比人搶鏡,影相時狂擺捕士,「喼裏面有鞋同比堅尼,自己優勝處係有一顆善良嘅心。」

23歲「鄉音姐」孔雯蕙由上海來港,在浸大讀書,廣東話都唔係好識講,「我係上海人,舊年嚟香港,有臨時身份證。」21歲Jenny同樣講嘢有口音,兼且身材矮小,「未係永久香港居民,知道呢份係筍工,想挑戰自己,唔覺得矮係輸蝕。」

身材最矮的是26歲鍾恩褀,158cm,以佢5呎2吋嘅高度,稱聲自己係freelance嘅模特兒同演員,承認自己身型輸蝕,但都想參選吓。另一位佳麗曾綽瑤就比佢高2cm、有160cm。

今年都有混血兒出戰,就係25歲有加拿大血統的陳希文,不過佢就擺老人家做擋箭牌,指選港姐係想公公婆婆開心,問到係咪被迫參選?她表示:「有少少啦。」而有MK加老銅「混血兒」嘅候選佳麗,包括有27歲張艾佳、 23歲陳煦凝(Amber)、24歲黃凱怡(Yuki) 、24歲豪臀錢若喬、 25歲陳少平(Paria),衣着打扮都有地區特色。

着紅裙襯圓邊帽的「闊面LuLu」黎懿霆 23歲,在英國讀緊心理學,問到有冇心信入圍?坦言:「都冇諗,主要想突破自己。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

21歲Jenny外形嬌滴滴,愛跳中國舞,講嘢有啲鄉音,她坦言未係永久香港居民。


26歲鍾恩褀(Yanki)身高僅158cm,中學畢業,自稱model及演員。


23歲廖慧妍(Jessica)是另一大熱門,對自己頗有信心。





鍾意就快D Share啦!