網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月30日 星期二

【過氣艷星】鄭艷麗患厭食症入ICU 身體排斥食物兩度昏厥 #鄭艷麗

現年49歲的90年代艷星鄭艷麗,拍過多部三級片,曾經當過台灣富商黃任中的契女,契爺病逝後回港,之後淡出娛樂圈,5年前被發現在麥當勞打工,環境大不如前。 ...






現年49歲的90年代艷星鄭艷麗,拍過多部三級片,曾經當過台灣富商黃任中的契女,契爺病逝後回港,之後淡出娛樂圈,5年前被發現在麥當勞打工,環境大不如前。近日又爆出患上厭食症,更一度被送入ICU。

體重跌至不足100磅的鄭艷麗,曾於本月中自爆患上厭食症,一個多星期內暈倒兩次,她表示就算如何努力想增磅,但一進食便想嘔吐,這情況已維持了一段日子,她解釋將事件公開的原因:「因為我想大家多啲支持鼓勵我、我一定可以度過嘅,還有我好耐冇見過我媽咪佢喺越南,我係一定會冇事等佢返嚟煲多啲湯畀我飲。」

她在社交網寫道:「為大家講解我嘅病情狀況,是患咗厭食症,但係不是不喜歡食嘢的厭食症,是身體內排斥食物的厭食症,因為身體內沒營養,亦無法吸收到營養,因為我一進食就會毆(嘔),咁點解嚴重到入ICU呢!因為身體嘅鋏(鉀)指數超低…只有1…正常人應該有4至6的...點解我會向大家講這件事,是如果我萬一不在世上,我的好朋友和粉絲,都能明白我的狀況,不是看到報道亂寫一同(通)的事情,我就心安」

鄭艷麗日前已離開ICU轉去普通病房,昨日她在Facebook貼出多張在醫院內的照片,寫道:「早晨,前日我好友張靜小姐來探我、請我食海南雞飯,真好味,又攞咗好多東西給我,終於可以沖涼、刷牙洗面了…爽爽爽…爛(檻)埋火盆就完美,講笑。昨天去做咗個腦掃描,未出報告,我的鋏(鉀)指數,還是上不到正常的,現在等明天內分泌專科來睇我,所以都唔知要搞幾多個事情先可以出院,還有醫生說…我的鋏(鉀)指數沒正常亦不能出院,他說這樣好危險,但係我唔想再抽血你們睇吓我隻手有幾多個針窿…又與(瘀)晒又腫又痕,還有我在醫院悶到爆炸。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(FB圖片)


鄭艷麗上星期在FB講解病情。(FB截圖)


鄭艷麗解釋不是不想進食,而是身體排斥食物。(FB圖片)


入住公立醫院的她展示打針後留下的瘀痕。(FB圖片)


鄭艷麗自爆曾一度要入ICU。(FB圖片)


手臂滿佈針孔。(FB圖片)


她表示鉀過低不能出院。(FB圖片)


退出娛樂圈後過平淡生活。(FB圖片)


鄭艷麗5年前被揭在麥當勞打工,經濟環境一般。(FB圖片)


鄭艷麗曾經都係索女一個。(資料圖片)


黃任中生前經常一拖多女現身公開場合,鄭艷麗(左2)以契女身份常伴左右。(資料圖片)


鄭艷麗在契爺病逝後失去經濟支柱。(資料圖片)


黃任中生前有多位契女。(資料圖片)


鄭艷麗以前多次霸到好位傍實契爺。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!