掃呢頁CODE去手機

2020年11月1日 星期日

【頭條獨家】戶口試過得幾嚿水 入行10年靠一鋪性感彈起 張秀文唔敢隨便封胸 #張秀文

張秀文入行10年試過戶口得幾嚿水的日子,更加唔敢輕言封胸。
【頭條獨家】戶口試過得幾嚿水入行10年靠一鋪性感彈起張秀文唔敢隨便封胸張秀文入行10年試過戶口得幾嚿水的日子,更加唔敢輕言封胸。張秀文最近在新劇《木棘 ...




戶口試過得幾嚿水入行10年靠一鋪性感彈起張秀文唔敢隨便封胸張秀文入行10年試過戶口得幾嚿水的日子,更加唔敢輕言封胸。張秀文最近在新劇《木棘 ...




【頭條獨家】戶口試過得幾嚿水 入行10年靠一鋪性感彈起 張秀文唔敢隨便封胸



張秀文入行10年試過戶口得幾嚿水的日子,更加唔敢輕言封胸。

張秀文最近在新劇《木棘証人》,飾演羅仲謙(新名羅子溢)拍拖10年女友「Yuki」,貪慕虛榮後尾仲勾埋佬,雖然角色唔多討好,但秀文完全唔介意,寧願俾觀眾鬧佢死八婆總好過冇發揮。秀文好珍惜每個演出機會,只因2010年參加港姐奪亞軍入行後發展麻麻,試過頭幾年戶口得番幾嚿水搣住度日,到2015年憑着三點式「壓胸」演出《超強選擇1分鐘》彈起,令她的機會同收入大增,所以就算唔想大家將焦點放在她性感上,依然唔敢隨便宣佈封胸,因為冇可能做到。撰文:杜淑霞 攝影:李維隆 髮型:Kin[email protected]x IL COLPO 化妝:Pinko.C 場地:馬哥孛羅香港酒店

張秀文承認想搵一個穩定的對象,再拍拖的話就希望跟對方結婚。
張秀文承認想搵一個穩定的對象,再拍拖的話就希望跟對方結婚。
《木棘証人》中秀文演的「Yuki」跟羅子溢演的「高力基」拍拖10年。

《木棘証人》中秀文演的「Yuki」跟羅子溢演的「高力基」拍拖10年。



對於《木棘証人》的「Yuki」被形容為港女角色,秀文不禁為「她」平反,「所謂港女係我哋太有獨立思考,分析好多嘢諗好多嘢,對愛情若干年後,唔係盲目追求,對生活有一定要求,唔再好似細個咁童話式,個人變得現實咗。」雖然角色唔討好,但秀文預了俾人鬧,「可能會將你真人代入咗,你行過鬧你死八婆,但我唔會介意,反而我驚做完呢個角色冇機會去洗底就弊就算俾人鬧都希望有更多角色。」

每個月等爆騷

秀文入行10年代表作欠奉,到15年憑着三點式「壓胸」演出《超強選擇1分鐘》彈起,她坦承對於行性感,中間都有過掙扎,「當初性感、泳裝呢樣嘢令好多人注意我,我都開心嘅,確實嗰時自己唔係太多工作機會,咁大家呢種關注係令我突然多咗好多工作機會,令到好多人認識,不論係公司或者外面。」

學懂珍惜只因秀文試過節衣縮食的日子,「最霉,試過一個月得幾千蚊人工,強積金都唔使交嗰種,好痛苦㗎!每個月計住度住,睇住銀行戶口出糧未?爆騷未?一路未爆騷嘅時候,頭嗰8個月係好難捱㗎!尤其係臨近爆騷嗰兩、三個月,前面幾個月我都唔敢亂使錢,嗰幾月我都可以搣,但搣搣吓唔得見住個銀行戶口由5位數到4位,第8個月4位變3位真係會諗,下個月再唔爆騷我死㗎但通常好好彩喺下個月我就爆騷(得番3位數點捱?)我係個幾未雨綢繆嘅人嚟,我又唔係好多消遣,用幾百蚊搣囉!搭車同返工咁。我本身都唔係食好多嘢,我好隨便食碗牛腩河都好OK,一日一餐囉!」

秀文15年憑着三點式「壓胸」演出《超強選擇1分鐘》彈起。

秀文15年憑着三點式「壓胸」演出《超強選擇1分鐘》彈起。
靠性感彈起後,16年秀文即有機會拍內地電影《最佳男友進化論》。

靠性感彈起後,16年秀文即有機會拍內地電影《最佳男友進化論》。



再拍拖望結婚

太難捱的日子,秀文甚至想過離開娛樂圈,「過咗兩、三年諗過不如轉行,但我唔係行動力咁快,入咗呢行有一定知名度,突然轉行唔係咁容易。」當然她最終冇離開,反而成為工作狂,「我連旅行都唔願去,我怕會錯失機會,成個生活工作佔咗我八至九成。」既然機會難得,令秀文更加唔會放棄性感,更難講明要封胸,「近呢幾年我會減低用呢件事去吸引注意,但有時啲晚裝真係唔通買樽領咩,好難完全話封胸,我自問做唔到完全封胸,所以冇提過呢個字眼,叫你唔去諗就會唔提身材呢樣嘢咩,咪自然地着適合我嘅衫,中間都好矛盾,既有利又有弊,唯有調整自己心情同時強化自己優點,有其他嘢吸引人。」

秀文自從去年跟前經理人Victor(仇耀斌)7年情玩完後,感情未有着落,但她坦承若再拍拖,期望能跟對方開花結果,「冇話好積極去搵,但內心係煎熬嘅,唔係恨拍拖,係想要一個安定嘅人,搵到就係嗰個可唔可以?我唔想再經歷多一次認識、熱戀、鬧交、分手,我希望對方就係結婚對象。」講到對象要求,她認為溝通最重要,「要搵一個控制到我情緒嘅人,因為我係好容易收埋自己,嬲我都唔會話畀你聽,但我個心會畫個正字,你都唔緊張我嘅一下,你都唔在乎我嘅一下。(前度係咪衰呢啲?)其實對我幾需要耐性,以前嗰啲(男友)會覺得好突然,點解嬲咗?可能我積咗好多個正字。我係好付出型,好遷就對方,少要求對方為我做嘢,但其實咁樣可能係錯。」

10年,秀文參加港姐奪得亞軍順利入行,不介意經常行性感。

10年,秀文參加港姐奪得亞軍順利入行,不介意經常行性感。
秀文已成為性感Icon,她更認為搵唔性感晚裝好難。

秀文已成為性感Icon,她更認為搵唔性感晚裝好難。
秀文每次出席公開活動,總是不會令大家失望。

秀文每次出席公開活動,總是不會令大家失望。
秀文去年跟前經理人Victor(仇耀斌)7年情玩完。

秀文去年跟前經理人Victor(仇耀斌)7年情玩完。
17年,秀文參與中港合拍劇集《冒險王衛斯理》。

17年,秀文參與中港合拍劇集《冒險王衛斯理》。

鍾意就快D Share啦!