掃呢頁CODE去手機

2020年11月1日 星期日

林熹瞳:【疫境擺酒】林熹瞳習慣做何太 心急造人! #林熹瞳

林熹瞳舉行婚宴。現年36歲的「怪談女」林熹瞳(Rachel)於10月1日,與拍拖3年的圈外男友何思哲(Carson)註冊結婚,兩人今日(31日)於九龍 ...




林熹瞳舉行婚宴。


現年36歲的「怪談女」林熹瞳(Rachel)於10月1日,與拍拖3年的圈外男友何思哲(Carson)註冊結婚,兩人今日(31日)於九龍塘舉行婚宴。Rachel身穿閃片低胸晚裝,大晒三吋事業線,手上戴上逾兩卡求婚鑽戒,現場兩人應記者要求甜蜜咀嘴。


Rachel表示因疫情關係而減少了賓客數目,並按規定六人一枱。問到是否刻意安排中秋節註冊,萬聖節擺酒,她坦言只因冇得揀:「我媽咪好傳統,10月1日係好日子,宜嫁娶,但婚宴上安排唔到同一日,10月31日係星期六,可以多啲賓客到場。」


Rachel稱已習慣做何太,感覺非常開心:「佢係暖男,覺得有咗個老公,唔需要再揀,結咗婚之後愛佢多咗,佢係陪我走成世嘅人,佢好顧家,我係一個冇乜安全感嘅人,一直都好想有個家,佢都畀到我,婚後非常多家庭活動,經常同老爺奶奶周圍去。」


問到Carson對太太有何承諾,他甜到漏地說:「會愛佢一生一世,做個有承擔嘅男人,仲會愛埋佢屋企人。」又大讚Rachel是暖妻、靚女兼心地好 :「大家有同一個信仰,覺得係主安排,我本身都係基督徒,但未洗禮,識咗佢就洗禮,好感動。」但指追求對方並不容易,不過Rachel笑言一盒雪糕已被他追到手,又強調自己並非因物質而被打動,她稱當時要求對方洗禮後才可以向她求婚:「佢之後返足一年教會,佢唔係靠物質追到我,而係靠行動。」


Rachel自言非常心急造人,笑謂個肚等唔切:「唔係有咗,而係怕年紀大等唔切,我個肚入面只係蛋糕。」至婚後會否減少工作,Rachel預計婚後會較少工作邀請,但自己則希望能兼顧幕前工作與家庭,但若幕前工作大減,她會考慮做生意,但開心今晚獲客戶贊助140萬珠寶首飾。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!