掃呢頁CODE去手機

2020年11月1日 星期日

林熹瞳:林熹瞳擺酒 黃芷晴寫信當賀禮 #林熹瞳 #黃芷晴

黃芷晴寫信畀林熹瞳當賀禮。藝人黃芷晴參加好友林熹瞳的婚宴,她透露寫了一封信給對方作賀禮:「雖然疫情而少咗見面,但佢一直好支持我。」問到會否因參加婚宴而 ...




黃芷晴寫信畀林熹瞳當賀禮。


藝人黃芷晴參加好友林熹瞳的婚宴,她透露寫了一封信給對方作賀禮:「雖然疫情而少咗見面,但佢一直好支持我。」問到會否因參加婚宴而心思思想結婚?她說:「唔會,今年係我第一次去婚宴,我會留意會場布置,因為我會學插花。(預唔預埋爸爸黃日華一齊上堂?)唔預喇,插花咁女人,不過嚟緊11月會同爸爸一齊去學整蠟燭。」她指爸爸對整蠟燭很有興趣,日前爸爸去了苗僑偉家中食飯,獲苗太送了一大堆玻璃樽用作整蠟燭之用。


藝人鍾健威(Ray)就擔任林熹瞳婚宴司儀,原本女友黃美棋也有份做司儀,但對方因工作未能赴宴。問到他有何準備?他說:「我準備咗件清兵衫畀新郎,因為佢追林熹瞳嘅時候,話我唔係要你做我女朋友,而係我想做你隻兵,段說話其實係好窩心。新郎今晚唱歌嘅時候,我就會畀件衫佢着,唱歌對佢已經係好大挑戰,唔知加埋件衫處唔處理到,我都練過吓首歌,準備到時幫佢口唱。」


問到拍拖時都要小心講嘢?他說:「我都經常觸礁,好多時答應咗但做唔到。」問到是否趁機在婚宴上取經,他坦言經常做婚宴司儀,也有吸取經驗及有自己的想法,並直認有打算,問到是否有計劃今年結婚?他支吾以對說:「其實好多計劃都畀疫情打斷,可能有延遲,但我未入紙。(求咗婚未?)未。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!