掃呢頁CODE去手機

2020年11月1日 星期日

戴祖儀:黃榕被出價100萬邀飯局 戴祖儀80萬陪遊台灣 #戴祖儀 #黃榕

銀碼可以高到想像唔到!日前1名17歲青年報案,指早前透過社交應用程式,遭人以其裸聊影片勒索1萬港元。唔少藝人都有遇到一啲陌生人透過社交平台或者電話,傳 ...




銀碼可以高到想像唔到!


日前1名17歲青年報案,指早前透過社交應用程式,遭人以其裸聊影片勒索1萬港元。唔少藝人都有遇到一啲陌生人透過社交平台或者電話,傳來不雅內容或者邀請約不道德飯局,等佢哋逐一細說!


戴祖儀:「最誇張,不過都唔係好誇張,印象中有一次,有個人私訊問我可唔可以陪佢去台灣,每日畀20萬港幣,去4日3夜,明碼實價,之後cap低留言傳畀朋友笑吓,哈哈,原來我都值20萬,跟住笑完就算。」


黃榕:「我會喺社交平台放性感相,佢哋就會係我張相留言,話睇到都好興奮,附帶一張下體相。亦試過有人私訊我問我可唔可以去飯局,酬勞係10萬蚊,我拒絕之後不斷加價到100萬,我當然冇理佢,仲封鎖埋。有一次仲試過私訊搵我拍文藝電影,話會有床戲,要真做同埋錫男主角下體,講明套戲只會私人放映,聽聽吓覺得個男主角就係投資者,仲話幾多錢都可以畀,最終我當然冇理」


楊埕:「我諗唔單止我,好多人都有喺社交平台收過好多無聊訊息,不過通常我都唔睇唔理,直頭唔睇啲外人訊息。」


Odilia@Bingo:「我試過收到嗰啲核突相,嗰時髮型師幫我整緊頭髮,我即刻好尷尬咁delete佢。我有時收過私訊,話『好想舐你腳趾』,一睇完我笑吓就算啦,又試過收到嚟自澳門嘅私訊,開唔知幾百萬邀請我過去酒店嘅晚飯,乜都唔使做,我仲講笑叫經理人過咗去先,當然最後冇應承到。」她又謂收過包養的私訊:「當然我冇覆佢啦,我又試過開直播,有啲人想一齊用視訊加入聊天室,我唔知乜頭乜路接受咗,點知就見到啲嘢郁吓郁吓,我就即刻刪咗佢,最慘嗰時有其他聊天室嘅人見到。」


可宜:「我喺網上曾經收到一位不知名男士,成日Send啲下體嘅Video畀我,啲片仲有動作,真係好得人驚,删除咗同block咗佢後,佢會再用一個新帳戶再send畀我,依家如見到類似相同Video,我已經嚇到唔敢開嚟睇。另外,幾個星期至1個月前,我又收到有人約我去做私人伴遊,對方仲話唔會周圍同人講,有時有啲人又會約我去6星級酒店,問我可唔可以喺酒店過一夜,帶去我Shopping,仲有次又有人用30萬約我去飯局,我唔理佢又話加到100萬,心諗點會咁?覺得好好笑,收到呢啲訊息,我係一定唔會回覆,因為我好怕畀人截咗圖,唔知佢將會做啲乜嘢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!