網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

《中年好聲音2》:爆《中年2》3強不和?古淖文激起團火夢想登紅館 #中年好聲音

無綫節目《中年好聲音2》冠軍古淖文、亞軍譚輝智、季軍顏米羔,獎項塵埃落定,日前三兄弟接受東網訪問時卻鬧「不和」經常互窒,譚輝智、顏米羔以「古巨星」尊稱 ...






無綫節目《中年好聲音2》冠軍古淖文、亞軍譚輝智、季軍顏米羔,獎項塵埃落定,日前三兄弟接受東網訪問時卻鬧「不和」經常互窒,譚輝智、顏米羔以「古巨星」尊稱古淖文,譚輝智又自誇顏值遠超古淖文,充滿火花。講到相當老友,古淖文表明「不和」笑說:「扮㗎咋,盡做啦,公司安排叫我哋扮friend,私底下不和㗎。」顏米羔笑說:「我哋冇話最熟,換任何3個都係咁嘅狀態,都係唔熟。」他一本正經補充指大家參賽並不是來追名逐利,是來發夢、追夢,故能成為好友。


由參加亞視《超級星光大道》入行到經歷亞視倒閉,後來做司儀,到贏得《中2》冠軍轉眼15年,經歷不少的古淖文指得獎後沒有飄飄然感覺,只覺得好似發了一場夢,目標希望繼續唱歌,大家會記得他是一個歌手:「希望有新歌,有一首歌大家會記得我係古淖文,有一首歌係代表到我嘅歌。」看見共患難的戰友陳蕾成為「叱咤」雙料女歌手兼登上紅館開騷,直言激起心中團火:「睇阿豹演唱會嘅時候,見佢喺舞台上發光,我哋同其他隊友都係共過患難,見到有個人有自己歌、企喺紅館,開個人演唱會,好想有一日好似阿豹咁成功,上紅館係自己一個目標、一個夢想。」


譚輝智自嘲樣子太過出眾,幾乎放棄參賽,多得「身邊人」鼓勵,才抱住出醜心態出鏡。對於參賽被人覺得玩世不恭,他則說:「我係好驚青嘅人,要好放鬆,感覺好hea先發揮到,捱到比賽。」顏米羔曾執導三級片《私人會所》,他並不介意再做三級導演,他笑說:「呢個係好多男士夢寐以求嘅職業,三級片有好多類型,李安都拍三級片,再拍都唔介意。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!