網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

蔡思貝:蔡思貝黑絲超長腿引網友尖叫 長期做運動Keep身材 #蔡思貝

視后蔡思貝向來身材有睇頭,不過思貝甚少晒身材,禾旱冚珍珠,久不久才「激罕」一露。前日(26日)她於社交平台晒出多張美照,穿了一條黑色短裙的她,雖然上身 ...






視后蔡思貝向來身材有睇頭,不過思貝甚少晒身材,禾旱冚珍珠,久不久才「激罕」一露。前日(26日)她於社交平台晒出多張美照,穿了一條黑色短裙的她,雖然上身密實非常,但下身就來個「黑絲誘惑」,大騷纖幼長腿,高貴又性感。不少網民都留言:「索爆」、「每次見你都係最佳狀態」、「美腿貝貝女神」等。


其實要長期Keep住好身材絕非容易事,除了食得健康之外,運動方面都非常重要,眾所周知思貝是運動健將一名,平時經常做運動的她,跑步、游水、跳舞、踩單車樣樣都keep住做,飲食方面,雖然她不會特別節食,但就會多選擇健康食品來吃,間唔中都會來一次「放縱日」,吃得開心又健康。


而思貝將於4月13日出席今年「『愛‧女孩』起跑!2024」活動,當日她會擔任星級跑手,為現場接近1900名參賽跑手打氣,仲會親自落場跑3K支持呢!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!