網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

白晝如焚︱與劉以豪一齊深V現身 鄧麗欣分飾兩角:從影最難抽離 #劉以豪 #鄧麗欣

香港懸疑愛情電影《白晝如焚》,由鄧麗欣、劉以豪、呂良偉及李靖筠主演,電影昨日(28日)舉行首映禮,監製陳嘉上、導演李保樟攜同一眾演員出席,台灣男神劉以 ...




香港懸疑愛情電影《白晝如焚》,由鄧麗欣、劉以豪、呂良偉及李靖筠主演,電影昨日(28日)舉行首映禮,監製陳嘉上、導演李保樟攜同一眾演員出席,台灣男神劉以豪更罕有來港與現場觀眾見面!《白晝如焚》女主角鄧麗欣早前於「福岡旭日國際電影節」獲得「特別功績賞」,讚揚於作品裡展現超人演技,令《白晝如焚》成為她生涯重要作品及里程之一。

《白晝如焚》男女主角劉以豪與鄧麗欣今日均以深V造型現身,劉以豪以酒紅色西裝「真空」現身、鄧麗欣的白色開胸襯衫更內襯花紋鏤空連身裙,二人不僅做戲火花不斷、連造型亦默契十足!劉以豪笑言造型沒有犧牲色相:「不是犠牲,這是默契!我們今天蠻巧的,上個採訪我們也幾乎穿一模一樣,都是牛仔!」二人性感現身,劉以豪表示沒有特意考慮其他性感福利方向:「因為沒有想過兩邊的性感可以怎麼樣,所以就只能選中間的性感。兩邊的話我問問經紀人,下次討論一下。」劉以豪亦表示未有特意亮相前操練一下,讓視覺效果更立體。

鄧麗欣與劉以豪默契十足,連媒體報道時亦以「水乳交融」形容二人的契合程度,Stephy笑指:「我唔知係唔係水乳交融咁勁啦,但係確實我哋嘅默契係大家都冇諗到嘅。因為有時會擔心我哋唔夠時間去演,同埋呢套戲每一場都要好投入,冇啲戲畀我哋warm up(熱身),所以都有啲擔心,傾完劇本就要開機。」

鄧麗欣於《白晝如焚》裡一人分飾兩角,角色關係極其複雜,被問到演繹時曾否出現錯亂,她表示:「其實有㗎!所以我要保持好清晰好清晰,同埋每一日去現場要清楚晒拍咩,係真係會混亂,甚至乎對手都會嗌錯我個名!」Stephy亦不只一次表示完成作品拍攝後,至今仍難以抽離:「我覺得係從影以來其中一部最難抽離嘅戲,我自己都唔覺、唔發現。因為我拍完之後返嚟香港,又有拍其他嘢、笑片同其他種類嘅角色,以為自己冇事,但再睇返、諗返角色,先發覺仲有心痛嗰種感覺。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!