網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

星語:星玄|牛女周秀娜新技能解鎖 跟鄧麗欣鬧不和 #周秀娜 #鄧麗欣

今日係3月29日,農曆二月二十,宜出行、理髮、掃舍,今日最旺嘅生肖係牛,偏財運不錯,有機會獲一筆意外收入。「圈中小富婆」周秀娜就係屬牛,雖然自入行以來 ...






今日係3月29日,農曆二月二十,宜出行、理髮、掃舍,今日最旺嘅生肖係牛,偏財運不錯,有機會獲一筆意外收入。「圈中小富婆」周秀娜就係屬牛,雖然自入行以來,不論係事業或係財運都非常旺,但係桃花運嚟講,就認真麻麻,感情生活一直撲朔迷離,曾跟余德丞及黃宗澤傳緋聞,但都畀佢斬釘截鐵否認,不過早前就有網民發現,娜姐偷偷同神秘男同遊日本,嗰輯相入面可以見到,佢笑得非常燦爛,睇嚟係有愛情嘅滋潤。


周秀娜(Chrissie)近期正為新戲開工,自爆新角色造型特別,並特別剪薄頭髮來配合,並要學習新技能就係「碌Lane」。據知新戲嘅故事背景講述周秀娜和鄧麗欣都係前保齡球隊成員,但因種種原因勢不兩立,幾年後重遇,依然「狗咬狗骨」經常鬥嘴鬥氣。


今日嘅幸運星就係雙魚座,好人有好報,只要有顆善心,好事自然來。近一年頭頭碰着黑嘅Angelababy就係雙魚女,早前佢因參加「19禁」脫衣歌舞騷,慘遭內地社交平台禁言,久未在港露面嘅佢,早排就現身,尖沙咀舉行影視展活動,當日Bady笑容滿面,身穿高級訂製白色晚裝,大騷「Fit爆」身材,狀態仍舊保養得宜,相信保持善心及正面嘅態度,咩麻煩都面迎刃而解。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!