網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

李佳芯擔任職訓局嘉賓竟然被P走 網民鬧爆:請人請到咁唔尊重 #李佳芯

TVB人氣花旦李佳芯(Ali)近年經常被傳遭雪藏,去年底出席《萬千星輝賀台慶2023》竟然遭「埋堆堆微博視訊號」特別「照顧」,將拍到的大頭鏡頭被打格仔 ...




TVB人氣花旦李佳芯(Ali)近年經常被傳遭雪藏,去年底出席《萬千星輝賀台慶2023》竟然遭「埋堆堆微博視訊號」特別「照顧」,將拍到的大頭鏡頭被打格仔。相隔數月,Ali又再度「被消失」,出席職業訓練局(VTC)講座時,整個人竟然被P走!

有網民昨晚於Facebook群組「文人多說話」上載了多張Ali被強行P走的照片原圖及修改後的照片,並留言寫道:「今日李佳芯去左vtc做講座,vtc fb出左兩次post,第一次出左半個鐘刪post,第二次成個李佳芯俾人p走左⋯⋯」除了Ali之外,擔任嘉賓的還有林家棟,不過家棟就沒有被P走。

Ali被消失的照片引起大量網民熱烈討論,有人只做法非常不尊重人,請了Ali當嘉賓,但又將她P走:「真衰格!不如唔好請人去!」、「唔想人出現好簡單,唔好請,唔係P走人」、「 原post 都刪埋⋯⋯」、「請人請到咁唔尊重」、「好肉酸好小家」。

另外,Ali最近亦終於接拍新劇《麻雀樂團》,日前出席新劇活動接受訪問,被問到有傳《麻雀樂團》是告別之作時,Ali表示:「冇啊!傳聞啫。合約我仲未有新update,但一路同公司傾緊。」想不到正式解凍之時,竟然發生P圖事件。

點擊以下圖輯看網民留言:

有不少網民都批評職訓局的做法。(Facebook文人多說話)


有不少網民都批評職訓局的做法。(Facebook文人多說話)


更斥P走Ali的做法非常不尊重人。(Facebook文人多說話)


更斥P走Ali的做法非常不尊重人。(Facebook文人多說話)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!