網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2024年3月29日 星期五

黎明詩:黎明詩今晨離世 借《Goodbye My Love》作最後道別 #黎明詩

淡出幕前多年、90年代玉女歌手黎明詩今早(28日)離世,終年58歲。據知她勇敢抗喉癌大半年,不少圈中朋友已收到消息,她今早於睡夢中離開。死訊傳出後,黎 ...






淡出幕前多年、90年代玉女歌手黎明詩今早(28日)離世,終年58歲。據知她勇敢抗喉癌大半年,不少圈中朋友已收到消息,她今早於睡夢中離開。死訊傳出後,黎明詩個人社交專頁即更新,分享其代表作《Goodbye My Love》,並寫上「Love you all」向樂迷道別,歌詞中的「獨奏一曲再見」、「跟你愉快但太短」及「共你開心愛過 此刻當然有些掛念」正正表達歌迷不捨之情。


其生前好友梁思浩回覆東網,指自己已知道對方離世消息:「對不起,我跟她太多經歷 太多難忘嘅事情 如果我要講,我一定喊到工作唔到!因為我真係好心痛,請大家見諒」他續指:「我其實比你哋更加早就知道,因為我唔喺香港…呢一年裏面其實佢已經好叻好叻,希望大家唔好打擾佢嘅家人,畀啲空間佢嘅家人同埋Kelly(黎明詩同性密友)。喺呢段時間裏面,佢已經好叻去面對,我哋亦好多人去陪佢面對呢件事。我唔識再講啦,因為呢兩日我拍緊廣告,我一路拍,一路同佢家人有聯絡。佢好叻,對朋友非常好,好有義氣,我哋身邊嘅朋友好唔捨得…希望大家掛住佢嘅笑容同埋歌聲!」


於1990年與黎明詩曾合唱過《異性相吸》的張立基表示:「好突然,啱啱過去農曆新年佢仲有喺我哋《流行經典50年》個群組send訊息出嚟,我完全唔知佢有病,對上一次見佢係疫情之前,期間只係喺群組傾偈。黎明詩喺我心目中印象係一個好活潑、爽朗嘅人,希望佢安息!」


另一好友黃翊回應東網,二人曾是師兄妹:「其實我都唔知師妹(黎明詩)有事,我同師妹都有大約兩年左右冇乜碰過面。通常我哋係喺社交網溝通,見到佢出Post就會留吓言。我哋相識係已經80年代末期,大家都係嗰個年代出道,咁喺嗰個時間成日做嘢見到,當年大家都熟。師妹個為人不嬲都好Sweet,佢喺嗰時係個小女神,又靚女啦,又得人鍾意,同埋佢係一個對朋友好好、好熱心幫人嘅一個女仔。今次聽到佢呢個離開,好突然,真係好突然,依家都唔係好接受得到,我都係啱啱有朋友同我講,原來佢係有病咁離開咗,我哋有個『經典同學會』嘅group,我都係喺group度收到佢嘅資訊。」


而好友關寶慧對黎明詩的離世感到當愕然,透過社交平台分享了一張2人的昔日合照,留言悼念:「明明見到你康復的,為何又突然這樣呢?希望你在天堂永遠幸福快樂。」她更附上哭泣emoji和Hashtag了「R.I.P.」、「離苦得樂」、「love you forever」。


何婉盈接受TVB《娛樂新聞台》訪問時,透露去年7月黎明詩曾為她慶生,當時對方已開始消瘦:「佢其實大半年前開始已經開始抗癌,呢排都有去醫院探佢。佢抱一個好正面嘅態度去抗癌,但可能擴散,咁就麻煩啲囉!我哋啲朋友都知,佢呢兩日就走嗰陣都冇咩痛苦,OK嘅,安詳嘅!」她憶起2019年曾跟黎明詩合作開演唱會令她很深刻,可惜那次卻是二人最後一次合作。


另外,莫鎮賢透露黎明詩起初是患食道癌,其後病情惡化,癌細胞擴散導致行動不便:「佢行唔到又唔肯坐輪椅,都係好硬撐,要人扶佢覆診或者做療程嗰陣,都係一個好硬撐嘅人。反而我係好後期先知,可能佢唔想我知,我最後同佢聯絡都係透過電話,當時佢表現畀我睇都仲係OK。」近日,黎明詩病情再惡化,大批朋友趕回港見她最後一面,而黎明詩一直陷於昏迷狀態,直至今日安詳離世。莫鎮賢指黎明詩當晭是笑着離開人世。


黎明詩父親為香港粵劇演員黎家寶。她於1986年暑假期間,在香港獲星探相中,先後拍攝屈臣氏汽水、可樂、巧克力及護髮素等廣告,未幾再獲邀參演首齣電影《代客泊車》。1987年,她參加無綫電視新秀歌唱大賽,1988年參加亞洲電視亞洲太平洋歌唱大賽,及後正式加入娛樂圈,參演數部電影,包括《霸王花》及《獄中龍》。及至1991年推出首張個人專輯《Besame》,獲金唱片成績。同年更獲得多個新人獎,亦因形象健康,獲封「玉女歌手」。


1998年,她下嫁銀行高層Eric Fung後淡出娛圈,惟2017年跟老公分居及離婚,同時出櫃認戀同性密友。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!