掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

袁嘉敏自願被鹹濕 [壹週刊 - 1333] 袁嘉敏,M1,



你有你踎,我有我瞓,黃白貓真係好識搵位。

同你吟一吟

袁嘉敏自願被鹹濕

做人有好多包袱,但袁嘉敏可以說服自己,為咗 20萬裸露人前,非等閒之輩做得到。由 09年選港姐住劏房,到今時今日搬上中環半山,清楚自己要啲乜,袁嘉敏唔理過程,只睇結果。

自言收 40萬會考慮再剝,明明抵到爛,不過王晶數口仲精,明知《鴨王 2》只係賣題材,換人有新鮮感兼且平得多, 34D嘅袁嘉敏,可有可無。

雖然俾王晶飛出局,返內地登台就算俾人抽水,但累計搵嘅錢易賺同多過剝衫,所以冇損失!袁嘉敏山頂屋在望,亦不急於一時,得閒返落山腳,去相熟時裝店探朋友睇衫,兼且玩吓鋪頭貓。

大家睇吓,隻貓幾老實唔客氣!袁嘉敏,正呀!唔係講笑,識嘢過王晶。

收埋 D胸戴眼鏡,袁嘉敏馬上變咗另一個人。

去依利近街一間時裝店睇衫,袁嘉敏坐低地下先玩貓。

睇咗陣衫,再行埋櫃枱同店員打牙骹,黃白貓見袁嘉敏唔同佢玩,竟然從後進攻,攬住佢隻腳就擒,咦,仔嚟㗎?

撰文:八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!