掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

到底似邊個?錢嘉樂笑細女「今日似媽咪」 錢嘉樂,



錢嘉樂一時又話細女似自己開完工,一時又話似大女,一時又話今日似媽咪,到底似邊個?快啲發張全家福安撫全城嘅好奇心

next 1/1 pre

錢嘉樂話大女凱晴冇呷醋。

next 1/1 pre

嘉樂今日心情都好靚。

next 1/1 pre

左起:文頌嫻、郭少芸、佘詩曼今日都有探盈盈同啱啱出世嘅B女。

next 1/1 pre

藝人錢嘉樂約下午5時探望太太湯盈盈及初出生的細女後獨自離開,趕往工作。他透露盈盈的精神狀況很好,而細女就比較肚餓,要盈盈不斷餵奶,至於大女凱晴見到妹妹有何反應?他說:「今日有接觸,好好奇,相處得幾好,佢都指住妹妹叫sister!」帶備相機的他,謂盈盈特意化靚妝影一家四口的照片,更預計明天可以出院。

被問細女「收水未」,他笑謂:「收啲啦,不過似我開完工咁,口腫面腫!今日似媽咪。」提到連佘詩曼都覺得細女似盈盈,嘉樂謂細女左面疑似有酒窩。

被問會否再追多個仔,他認為要待細女長大一點再決定:「我呢幾日一個人湊大女都幾辛苦,等細嗰個大個啲先,好似凱晴咁,唔使全副心機擺喺佢身上先計劃生細女,凱晴依家都識自己刷牙同洗手。」

至於凱晴有沒有呷醋,他說:「開頭都驚,醫生都叫第一次見面唔好喺佢面前餵奶,咁樣最妒忌,今日佢好乖,媽咪餵奶都叫佢睇,解釋佢聽妹妹食緊嘢。」亦透露盈盈目前正在餵人奶。

鍾意就快D Share啦!