掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

捱冷板:忍無可忍 謝安琪摸去後巷張繼聰 [壹週刊 - 1333] 繼聰,謝安琪,張繼聰,M1,



探熱針

捱冷板:忍無可忍 謝安琪摸去後巷張繼聰

就算不是無綫親生仔,張繼聰一樣拍劇主持齊做,搵得唔多,但曝光高企。

拍劇無日無天,同一時間仲接埋林家棟監製的新片《死開啲啦》,兩公婆各有各忙,兩個月冇同老公傾多句的謝安琪,在內地登台返港,即撲落拍戲現場,摸去後巷,摷張繼聰。

陪通宵

張繼聰轉運!在無綫劇接劇外,亦開始有機會上大銀幕,除了《葉問 3》和宇宙甄子丹合作,仲有林家棟做監製的新片《死開啲啦》。「嗰段時間啲期撞到正一正,但監製(林家棟)好好,肯盡量配合,自己兩樣(電視、電影)都好想做,寧願辛苦少少,試過有啲日子係日頭開劇,夜晚開電影,完全冇得瞓都幾癲吓!」張繼聰說。

劇集電影兩邊踩,持續超過兩個月,住埋一間屋,同老公得 say hi同 say bye,謝安琪呻到一地樹葉。

「佢兩個一向都好恩愛,幾忙都會抽時間傾吓偈,同個仔食吓飯,但嗰兩個幾月, Louise(張繼聰)個工作期表全滿,有時返屋企沖個涼,又要出去開工;以前未試過咁,所以 Kay都唔慣。」身邊友人透露。

據張繼聰說,有次謝安琪在內地做完登台,返到香港知老公正在拍電影外景,就算攰爆,都即刻碌落去現場探班。

「謝安琪連妝都冇落就撲落嚟,到嗰陣咁啱張繼聰埋緊位,佢坐埋一邊等,最終坐足成晚,等到凌晨四點,同老公一齊走。」一名劇組工作人員說。

喺內地做完騷,攰爆的 Kay在助手陪同下,摸去現場探班,坐到收工。

是夜場場戲張繼聰都有份,唔使埋位,第一時間坐埋 Kay身邊。

打交場面,導演要求「嚟真」,林德信驚自己太投入整傷盧覓雪,頻頻 NG。

有份演出的太陽新人 J.Arie,獲林家棟賞識收為徒,親自教戲。

處男下海

繼《打擂台》後,林家棟再做監製,新片《死開啲啦》除了張繼聰,還有林德信、吳浣儀等演員,林德信更處男下海,頭一次吊威吔拍動作戲。

其中有場戲,張繼聰要同冇動作經驗的林德信和盧覓雪疊羅漢肉搏,但都只係拍咗三粒鐘就搞掂。

「全靠監製,佢一定要演員圍讀,大家都知道要做啲乜,所以拍得好爽!」張繼聰說。

盧覓雪同張繼聰有不少對手戲,一肥一瘦殭屍,原來係講死咗都要住劏房。

除了殭屍,還有林德信同張繼聰的 HeHe戀情,好 cult喎!

上有林德信,下有張繼聰夾住玩疊羅漢,導演明益盧覓雪。

10年,林家棟首次監製的《打擂台》,橫掃第三十屆香港金像獎,分別獲得最佳電影等四個獎項。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!