掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

又南做傍友掉低 Stephy [FACE - 435] Stephy,又南,鄧麗欣,MF,



鄧麗欣着住 4吋高踭鞋,見佢落樓梯都牙煙,但戲中拍檔黃又南就冇扶佢落台喇!

全知言

又南做傍友掉低 Stephy

老闆身邊最緊要係有傍友,呢個位唔易得手㗎,因為好多人爭,好似上週新戲《燈塔下的戀人》成班演員影完大合照鳥獸散之時,戲中戀人一對對落台,劉浩龍就拖住劉心悠,而黃又南照理應該拖 Stephy啦,點知佢一個快步閃後,竟然係陪住 Paco落台,順手吹多兩句啦,而 Stephy呢?咪一條友着住 4吋高踭鞋,冇人扶之下步步驚心咁落台囉!老闆緊要定拍檔緊要?好明顯

Paco冇着高踭鞋,亦行得健步如飛,不過又南就全程傍實喇!畀個膊頭老細搭吓,會唔會多部戲拍呢?

戲中飾演情侶嘅,一 pair pair拖住落台,劉心悠都係着住 4吋高踭鞋,劉龍扶到實㗎!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!