掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

錢嘉樂笑言: 盈盈話今胎唔似佢,佢就發爛渣﹗ 盈盈,錢嘉樂,湯盈盈,





其他影片:>>






仍然係錢嘉樂繼續講再為人父心情,0依家嘉樂同盈盈育有兩女,問到嘉樂會否再追多個?佢話:「等太太決定,暫時自己覺得應該停一停先,因為屋企好嘈,加埋菲傭姐姐,有四條女喺屋企。」

問佢覺得細女似邊個?嘉樂笑言:「我就梗係話似我,盈盈話如果今胎唔似佢,佢就發爛渣,所以就似佢囉。」問到送乜嘢畀老婆?嘉樂表示:「乜嘢都得啦﹗(送樓及鑽石?)一定,如果釐印費唔升的話,咪送囉。不過以後啲名,都係寫老婆名。」

嘉樂又情深表示:「過咗今日之後,自己更加珍惜呢三個女人,老婆由起身﹑出門口到醫院及瞓擔架床,即使佢好痛,但都係自己行,所以一定要好好咁對佢。」

再次恭喜﹗

錢嘉樂表示會好好珍惜老婆及兩個囡囡。 嘉樂笑言:「盈盈話如果今胎唔似佢,佢就發爛渣。」(攝影:陳順禎) (資料圖片)
(資料圖片) 嘉樂同大女凱晴好似樣。
鍾意就快D Share啦!