掃呢頁CODE去手機

2015年9月24日 星期四

湯漢斯+史匹堡+高安兄弟  BRIDGE OF SPIES [壹週刊 - 1333] M1,



電影精

湯漢斯+史匹堡+高安兄弟  BRIDGE OF SPIES

今年,是間諜年。由年頭的《皇家特工:間諜密令》( Kingsman: The Secret Service)到年中的《凸務 Madam》( Spy)、《特務型戰》( Man From U.N.C.L.E.),再到年尾的《 007:鬼影帝國》( Spectre)。我應該有數漏。

例如,點可以唔計呢齣《換諜者》( Bridge of Spies)。湯漢斯( Tom Hanks)加史提芬史匹堡( Steven Spielberg),本身已經非看不可,仲要加埋高安兄弟( Coen Brothers)編劇,陣容仲有冇強啲呀?湯漢斯唔係齋識拍 Carly Rae Jepsen嘅搞笑 MV呀!

交換間諜

電影,史匹堡同湯漢斯之前合作過三次,分別是《雷霆救兵》( Saving Private Ryan)( 1998)、《捉智雙雄》( Catch Me If You Can)( 2002),同埋《機場客運站》( The Terminal)( 2004),闊別十年炮製的《換諜者》,感覺上比較似《捉智雙雄》。

以六十年代做背景,改編真人真事,講美軍偵察機俾蘇聯擊落,美國律師受到中情局聘用,負責同蘇聯講數,希望救出被脅持的飛行員人質,雙方打算交換間諜,鬥智鬥力。

前年,湯漢斯在《怒海狙擊》( Captain Phillips)做血拼海盜嘅船長,狀態回勇,今次又一個人孭晒飛,值得期待。

十月二十二號上畫,係史匹堡繼《林肯》之後的新作,挑戰奧斯卡比票房重要。《侏羅紀世界》呢啲粗重嘢,會交俾班𡃁做。

湯漢斯最近忙乜?應該係忙於管教佢嗰位兒子 Chet Hanks,又話要玩 4P又話被通緝,大鑊。

大師休息

史匹堡跟湯漢斯故劍重逢,可惜最佳拍檔配樂師 John Williams卻要暫別。

近三十年,史匹堡套套戲,都搵 John Williams配樂,今次因為健康有毛病,被迫換上 Thomas Newman接手,好嘢嚟㗎,近兩齣 007《 Skyfall》同埋《 Spectre》都係由佢創作音樂, Pixar好多動畫又係佢,我非常喜歡嘅美劇《 The Newsroom》都係佢。

一代新人換舊人,無計啦。所以,有人話湯漢斯下年可以問鼎奧斯卡,個人意見是, Eddie Redmayne憑《丹麥女孩》( The Danish Girl)冧莊,機會更大。

跟 Carly Rae Japsen拍《 I Really Like You》 MV,好評如潮,湯生的親和力真勁。

湯漢斯之前曾減產,轉攻幕後,踏入 15年,又狂拍,仲有幾套嚟緊。

今日開畫

華麗上班族  Office

導演:杜琪峯

演員:周潤發、張艾嘉、陳奕迅、湯唯

片長: 119分鐘

級別: IIA

董事長在 CEO協助下,令集團迅速發展,正為上市忙碌之際遇上金融危機,公司中層與財務部主管也捲入鬥爭中……

迷失巨聲  Love& Mercy

導演:比爾普勒( Bill Pohlad)

演員:尊古錫( John Cusack)、保羅戴路( Paul Dano)

片長: 120分鐘

級別: IIB

60年代,美國樂隊 The Beach Boys走紅,主音卻受情緒病困擾,好彩遇上一生最愛,卻被心理醫生玩殘……

見習冇限耆  The Intern

導演:蘭茜美雅絲( Nancy Meyers)

演員:羅拔迪尼路( Robert DeNiro)、安妮夏菲維( Anne Hathaway)

片長: 121分鐘

級別: IIA

70歲長者退休兼喪妻,努力爭取重返工作的機會,成為潮流網站的高齡實習生……

情迷失控點  Irrational Man

導演:活地亞倫( Woody Allen)

演員:祖昆馮力士( Joaquin Phoenix)、愛瑪史東( Emma Stone)

片長: 95分鐘

級別: IIB

哲學教授遇到兩個女人,一個是寂寞女教授,另一個是高才生,與高才生偷聽到陌生人對話,將人生徹底改變……

其他上畫新片:

我的變身男友( The Beauty Inside)

延坪海戰( Northern Limit Line)

爆 Beat同盟( We Are Your Friends)

撰文:方俊傑

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!