掃呢頁CODE去手機

2015年12月30日 星期三

唔想變父女戀  51歲黎明剪都敏俊頭扮 young [FACE - 449] __,黎明,MF,

貼圖區唔想變父女戀 51歲黎明剪都敏俊頭扮young想變young啲?唔一定要整容先幫到手嘅!其實執番正個髮型就搞掂啦!好似「金句王」黎明擔正新戲《消失的愛人》,劇情玩人鬼戀,被封為中國版嘅《人鬼情未了》,導演黃真真一副心心眼話恨咗好耐合作,天王魅力果然非凡喎!至於事隔《甜蜜蜜》17年再拍愛情片,原來黎天王都好大壓力!事關今次同新戲女主角王珞丹年紀相差一大截,20年差距十足父女戀一樣。為拉近之間距 ...


貼圖區唔想變父女戀 51歲黎明剪都敏俊頭扮young想變young啲?唔一定要整容先幫到手嘅!其實執番正個髮型就搞掂好似「金句王」黎明擔正新戲《消失的愛人》,劇情玩人鬼戀,被封為中國版嘅《人鬼情未了》,導演黃真真一副心心眼話恨咗好耐合作,天王魅力果然非凡喎!至於事隔《甜蜜蜜》17年再拍愛情片,原來黎天王都好大壓力!事關今次同新戲女主角王珞丹年紀相差一大截,20年差距十足父女戀一樣。為拉近之間距 ...


貼圖區

唔想變父女戀  51歲黎明剪都敏俊頭扮 young

想變 young啲?唔一定要整容先幫到手嘅!其實執番正個髮型就搞掂好似「金句王」黎明擔正新戲《消失的愛人》,劇情玩人鬼戀,被封為中國版嘅《人鬼情未了》,導演黃真真一副心心眼話恨咗好耐合作,天王魅力果然非凡喎!

至於事隔《甜蜜蜜》 17年再拍愛情片,原來黎天王都好大壓力!事關今次同新戲女主角王珞丹年紀相差一大截, 20年差距十足父女戀一樣。為拉近之間距離, 51歲黎明特登吩咐形象設計師設計咗個「都敏俊」頭,韓風上身變「 oppa」,睇落後生 10年,成個人 young番晒!原來天王都好貪靚㗎!

黎明事隔 17年再拍愛情片,同王珞丹咀嘴呢一幕已經係最激嗰幕,離咗婚嘅黎明其實唔使咁錫身喎!

#剪咗個頭就會後生咗咩

黎明喺戲中有個 6歲兒子,而處男下海拍戲嘅林俊傑就做黎明細佬,表現獲得網民同導演黃真真激讚,黃真真仲話如果佢唔唱歌可以考慮拍戲發展喎!

#JJ處男演出

雖然黎明愛妻王珞丹已死,不過黎明原來可以同妻子靈魂溝通,真係好鬼《人鬼情未了》 feel喎!

#仲玩緊人鬼情未了 feel

專登整咗個「都敏俊」頭嘅黎明,拍埋細自己 20年嘅王珞丹隔籬,成功拉近距離,仲爆當初都係因為劇本吸引先應承演出咋!

黎明同王珞丹戲中飾演一對甜蜜夫妻,喺一次雪山露營中,王珞丹因為碌落山而死亡,兩人從此陰陽相隔。

去到高海拔雪山實景拍攝,黎明都要靠氧氣樽幫助呼吸。

新戲製作認真,主角王珞丹碌落山下嗰場戲都係實景拍攝㗎!

雖然王珞丹已死,不過靈媒同黎明講掛住老婆就會再見到佢嘅靈魂,不過就唔可以俾佢知道自己已死嘅事實,唔係靈魂就會從此消失!不過邊個先係鬼?另有內情㗎!係人係鬼大家睇唔睇得出?

#係人係鬼一眼睇得出

早前流出嘅一批電影宣傳海報,網民大彈感覺山寨,風格似足 80年!

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!