掃呢頁CODE去手機

2016年2月11日 星期四

許安戒煙氹 Sammi [壹週刊 - 1353] __,Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,M1,

啲雨雖唔大,但都相當密,老婆要加餸,冇遮嘅許安濕住身撲去買,Sammi留喺車玩住電話等。同你吟一吟許安戒煙氹Sammi有晚落住雨,《壹》仔响跑馬地見到天后夫許志安,冇擔遮响條馬路喪跑,衝咗去間燒味鋪斬料,買完又冒住雨跑番去上車。明知老婆一直想自己戒煙,幾十年煙齡許安早前終於的起心肝,話戒就戒。望真啲,原來Sammi都有一齊,老婆想加餸,許安水裡水裡去,火裡火裡去。聽二五講,為咗令Sammi開心,食 ...


啲雨雖唔大,但都相當密,老婆要加餸,冇遮嘅許安濕住身撲去買, Sammi留喺車玩住電話等。

同你吟一吟

許安戒煙氹 Sammi

有晚落住雨,《壹》仔响跑馬地見到天后夫許志安,冇擔遮响條馬路喪跑,衝咗去間燒味鋪斬料,買完又冒住雨跑番去上車。

明知老婆一直想自己戒煙,幾十年煙齡許安早前終於的起心肝,話戒就戒。

望真啲,原來 Sammi都有一齊,老婆想加餸,許安水裡水裡去,火裡火裡去。聽二五講,為咗令 Sammi開心,食咗煙幾十年嘅許安終於的起心肝戒。其實以前佢都試過幾次戒煙,但之後又食番。

不過,聽聞今轉好成功,就算返內地做嘢,冇王管,許安都好自律,一啖煙都冇食過。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!