掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

安祖蓮娜、 Eason肉緊聲演 《功夫熊貓 3》復活家園抗惡勢力 [FACE - 460 - 外地娛樂] __,安祖蓮娜,陳奕迅,Eason,MF,

《功夫熊貓3》早於1月23日在中國率先公映,1月29日美國上畫,至今全球票房已勁收3億1千萬美元(約24億港元),真係賺到笑。西區安祖蓮娜、Eason肉緊聲演 《功夫熊貓3》復活家園抗惡勢力最近一輪奧斯卡得獎電影,唔係玩禁室培慾,就係血腥復仇,觀眾未睇都覺得沉重。所以復活節臨近,不如睇番套動畫氹自己開心好過。由夢工場製作的《功夫熊貓3》,重量級笑彈大熊貓阿寶,今次開班授徒教識一眾熊貓最強防禦術,攜 ...


《功夫熊貓 3》早於 1月 23日在中國率先公映, 1月 29日美國上畫,至今全球票房已勁收 3億 1千萬美元(約 24億港元),真係賺到笑。

西區

安祖蓮娜、 Eason肉緊聲演 《功夫熊貓 3》復活家園抗惡勢力

最近一輪奧斯卡得獎電影,唔係玩禁室培慾,就係血腥復仇,觀眾未睇都覺得沉重。所以復活節臨近,不如睇番套動畫氹自己開心好過。

由夢工場製作的《功夫熊貓 3》,重量級笑彈大熊貓阿寶,今次開班授徒教識一眾熊貓最強防禦術,攜手保護自己的安樂窩。香港上畫的《功夫熊貓 3》,找來陳奕迅及成龍粵語配音,原裝英文版就有笑匠積伯克及女神安祖蓮娜祖莉負責聲演,同大家開心過復活節。

今集講到贏得「龍戰士」稱號的阿寶,終於跟失散父親團聚。不過擁有龐大勢力的惡魔以圖獨霸天下,阿寶為保護族人,極速訓練一班徒弟,攜手保護屬於自己的安樂窩。

《功夫熊貓 3》

上映日期: 3月 17日

1.《功夫熊貓 3》曾遠赴中國實地考察?

英文版的主角阿寶由荷里活笑匠積伯克聲演,而廣東話版的阿寶就由歌神陳奕迅負責配音,單睇呢個肉緊表情就知歌神有幾投入。

別以為動畫中的場景只是憑空想像,就以《功夫熊貓 3》為例,電影公司為了建構動畫中的熊貓村,製作團隊專誠去到中國多個地方搵景參考,其中一個重要地點便是道教發源地以及熊貓自然居所王辰山( King Chen Mountain)。

2.聽講負責聲演的安祖蓮娜帶埋班仔女一齊做配音喎?

性感女神安祖蓮娜祖莉唔只聲演片中的飛虎女大師一角,更帶埋仔女一齊配小熊貓角色,工作不忘家庭樂。

《功夫熊貓 3》英文版請了不少巨星負責聲演,其中畢嫂安祖蓮娜除負責配飛虎女大師一角外,而且還帶埋 4名子女包括 Pax、 Zahara、 Shilohb及 Knox幫手聲演可愛熊貓仔角色。安祖蓮娜自爆她的小朋友很怕醜,不會做演員,於是安排他們嘗試做配音。

撰文:何家文


鍾意就快D Share啦!