掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

杜汶澤唔再堅離地 [FACE - 460] __,杜汶澤,MF,

杜汶澤當年拍《無間道》傻強彈起,當時嘅佢囂爆,但𠵱家就樸實好多啦,雖然肥咗,不過望落就順眼好多。全知言杜汶澤唔再堅離地以前囂到爆嘅杜汶澤,經歷過咁多之後,人都變得踏實咗,新戲《選老頂》未上映,網上人氣已高企,個個都話要睇,俾着以前嘅佢又會寸貢貢四圍辣火頭,但𠵱家唔會喇,早前見杜汶澤一支公喺中環行街。以前出入名店,司機接送,巨星排場超離地,𠵱家唔會喇,見阿澤攞住個Zara大袋,行足三個街口去停車場攞 ...


杜汶澤當年拍《無間道》傻強彈起,當時嘅佢囂爆,但𠵱家就樸實好多啦,雖然肥咗,不過望落就順眼好多。

全知言

杜汶澤唔再堅離地

以前囂到爆嘅杜汶澤,經歷過咁多之後,人都變得踏實咗,新戲《選老頂》未上映,網上人氣已高企,個個都話要睇,俾着以前嘅佢又會寸貢貢四圍辣火頭,但𠵱家唔會喇,早前見杜汶澤一支公喺中環行街。

以前出入名店,司機接送,巨星排場超離地,𠵱家唔會喇,見阿澤攞住個 Zara大袋,行足三個街口去停車場攞車,反而咁仲有味道,好過以前意氣風發嗰陣,着到成身 hip hop都唔知似咩,𠵱家個人穩陣咗仲型啦。

之前有司機接送,𠵱家就揸番舊車,一樣可以代步啫。

太太田蕊妮最近母親過身,不過老公就生性番,新戲氣勢又唔錯,但阿田仲要為新劇開工,都算係幾堅強㗎《蘋果日報》圖片


鍾意就快D Share啦!