掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

名人:怕太鹹濕!蔣怡影至激孕照唔預老公 __,蔣怡,

唯美感緊要啲。名模蔣怡意外懷孕,現懷有身孕5個多月,她踢爆老公原來一直向朋友宣揚一個夠晒數的好處,但獲知太太意外佗仔後,竟興奮至失控四處報喜,並開始為 ...


唯美感緊要啲。


名模蔣怡意外懷孕,現懷有身孕5個多月,她踢爆老公原來一直向朋友宣揚一個夠晒數的好處,但獲知太太意外佗仔後,竟興奮至失控四處報喜,並開始為腹中兒子選小學。

現年40歲的蔣怡與珠寶設計師老公翁狄森育有現年4歲的囡囡翁容,翁容的出世已是一個意外,蔣怡說:「一直以來,翁生唔止自己實牙實齒話唔會再生,仲好似傳教咁說服啲朋友,佢會話做過調查和研究,事實證明一個小朋友係好啲,同父母關係好啲,父母會長命百歲全家幸福,同朋友可以講足三個鐘。有次佢同朋友坐港鐵講足全程,返嚟同我講,話今日成功說服到一個朋友喇!點知依家自打嘴巴,佢話要打畀朋友逐個道歉。」

興奮感爆發

蔣怡與翁狄森拍拖十多年,結婚5年,她完全了解老公個性,她自己也是獨生女,很明白獨生女沒有兄弟姐妹會有所缺失,當老公知道將有第二個BB來臨,再做爸爸的興奮突然爆發:「佢開心到失去理智,去朋友派對,我未宣布,佢見到朋友就宣布我佗仔,我成日叫佢控制吓自己!我哋拍吓拖,佢竟然係去男校小學嘅開放日,啲朋友見到我哋都好驚訝。」老公現在忙於為女兒選小學,心思都放在小學上,之前只看男女校或女校,現在則順便抽空看男校。

見食譜想嘔

有身孕5個多月的蔣怡,表示今胎佗得特別辛苦,懷孕頭4個月,不單止冇胃口,甚至反胃,莫說煮食連睇食譜都想嘔,她說:「我攞住本食譜,一路睇一路想嘔,睇住本書都唔得,更何況要煮?之前幫TVB煮餸,煮完都係搵經理人試食,我擺唔落口。我係廚師,好鍾意食嘢,但突然4個月冇晒食欲,仲要拍煮嘢食節目,好大壓力!」蔣怡指曾看過一齣美劇,劇情講述女廚師不知自己懷孕,對突然被客人投訴餸菜感到莫明奇妙,現時完全感同身受。

怕老公影得鹹濕

蔣怡上胎懷孕時曾拍大膽全裸照,預告今胎會影得更大膽,不過就講明唔會由老公操刀:「上次嗰輯好隨意,冇諗過影乜嘢造型,今次可能想有啲特別主題,但一定唔會畀老公操刀。佢有影其他女仔,我成日同佢講,我咁容易影得靚,你影我靚唔係你叻喎!同埋我老公太了解我,我反而想有啲唔同角度,佢太藝術家,費事佢影得我太鹹濕,成日叫我唔好着衫。」

服裝:yi-ming

場地:軒琴居

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!