掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

蘇韻姿阮政峰重演經典電影場面閃到爆! __,蘇韻姿,

真係扮得似模似樣!「紅衫魚」蘇韻姿(Andrea)與「池子孝」阮政峰在《愛·回家之開心速遞》中情侶檔演出,成為不少劇迷的話題。最新一集阮政峰藉歌舞片《 ...


真係扮得似模似樣!


「紅衫魚」蘇韻姿(Andrea)與「池子孝」阮政峰在《愛·回家之開心速遞》中情侶檔演出,成為不少劇迷的話題。最新一集阮政峰藉歌舞片《La La Land》以及《人鬼情未了》等多個經典愛情電影場面向Andrea示愛,不少畫面浪漫呈現,可惜女方不太受落。

講到二人今次在電視上大跳情侶舞,Andrea直言因現場大霧的緣故劇組未有採用,但事前二人準備了不少時間,她說:「《La La Land》呢Part舞要多謝監製畀機會我去編舞,佢知道我係有音樂劇底子,我哋都去到排舞室練習咗好耐,跳出嚟大家都覺得靚。好好彩我哋喺飛鵝山搵到一個好似嘅景,但現場實在好凍、太大霧、路面又唔平,效果出嚟差少少,所以劇集裡面冇用到,希望觀眾都FEEL到兩個角色嘅感情,繼續支持我哋」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!