掃呢頁CODE去手機

2018年3月23日 星期五

【尷尬】周杰倫當住昆凌面被問同舊愛往事 __,昆凌,周杰倫,

一額汗!台灣天王周杰倫喺香港舉行緊演唱會,作為天王嫂嘅昆凌就選擇靜靜地入場撐老公,不過就係因為太低調,粉絲唔知昆凌喺現場嘅情況下,當住佢面問周杰倫關於 ...


一額汗!


台灣天王周杰倫喺香港舉行緊演唱會,作為天王嫂嘅昆凌就選擇靜靜地入場撐老公,不過就係因為太低調,粉絲唔知昆凌喺現場嘅情況下,當住佢面問周杰倫關於舊愛蔡依琳嘅嘢,不過好彩周杰倫轉數夠回答五個字就解決咗咁尷尬嘅場面!

今次周杰倫呢個巡迴演唱會有一個畀粉絲點唱嘅環節,期間有個女粉絲畀選中,不過佢唔記得咗歌名,即時唱兩句希望周杰倫知道佢講緊邊首歌,不過女粉絲啲歌藝就真係差少少,搞到周杰倫聽完都唔知佢唱緊乜,女粉情急之下就話:「我想點一首你寫給蔡依林的歌。」明知老婆昆凌就坐喺觀眾席,周杰倫反應超快即時神回:「蔡依林是誰?」一聽到周杰倫咁講即時全場爆笑。

其實女粉絲想點嘅歌就係《你怎麼連話都說不清楚》,當年周董作曲係寫畀蔡依林唱,收錄喺蔡依林2001年專輯《Lucky Number》入面,最後周董應女粉要求,全場大合唱咗呢首歌。事後唔少網民都大讚周杰倫叻叻豬識得咁答,如果唔係隨時要跪Keyboard跪過夜。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!