網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

唐詩詠搵專人對付難搞賓客 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠着西裝反串做兄弟,依然咁省鏡。
唐詩詠搵專人對付難搞賓客林子善的兄弟團星光熠熠,當中唐詩詠更穿格仔西裝反串。兄弟加姊妹一行18人昨晨現身酒店,陪新郎接新娘,聲勢浩大。唐詩詠着西裝反串 ...


唐詩詠搵專人對付難搞賓客

林子善的兄弟團星光熠熠,當中唐詩詠更穿格仔西裝反串。兄弟加姊妹一行18人昨晨現身酒店,陪新郎接新娘,聲勢浩大。

唐詩詠着西裝反串做兄弟,依然咁省鏡。
唐詩詠着西裝反串做兄弟,依然咁省鏡。

問到接新娘時是否被姊妹團「玩殘」?詩詠笑言過程順利:「輕鬆嘅,Ben同嘉樂要食蟲,食鹹竹蜂加芥辣,仲有要做劈腿,不過冇人做到囉。」馬國明則笑指子善發表愛的宣言時眼濕濕:「不過我哋就掛住笑。」詩詠又稱:「今晚有唔少難搞嘅嘉賓,Bob(林盛斌)已經傳咗短訊話要『隊冧』啲兄弟,我哋已經搵咗一個專人看守住佢。」她又稱日後結婚,要今次的兄弟團幫她做姊妹,並揚言十年八載後才結婚。






鍾意就快D Share啦!