網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 肥佬黎收買美國佬 M1,




插圖:劉志誠

八卦陣

肥佬黎收買美國佬

肥佬黎(別號民主黎)俾人摷出九百幾張文件,證明佢一路濕緊水俾大小白鴿仔。佢嫌錢腥乎?爆料人暗示佢點會咁好死吖,佢背後肯定有人想玩嘢,而搞鬼者並非別人,正係美國佬也。

美國佬何以要假手肥佬黎濕水俾白鴿仔?強國迅速崛起,花旗唔順超,於是喺香港玩嘢,威脅《白皮書》所講嘅中國嘅「主權、安全和發展利益」。證據何在?肥佬黎有個花旗朋友叫沃爾福威茨,佢做過副國防部長,係個大右派、從來都唔妥大陸。肥佬黎同佢過從甚密,一齊遊船河、傾密偈。有乜景轟?總之係「你懂的」。

但係爆料人顯然冇乜腦,竟然連肥佬黎俾美國佬張七萬五千蚊美金都揚埋出嚟。咁依家係邊個俾錢邊個先?唔通肥佬黎咁大把炮,收買美國去搞大陸?唔係吖嘛。

問捐款陳勇即閃

肥佬黎大方承認有捐錢俾支持民主人士,反而保皇黨對捐錢收錢唔敢多提。話說上週日青年時事評論員協會搞政改論壇,邀請近年急速冒起嘅新界社團聯會理事長陳勇( Brave Chan),以人大代表身份做講者。記者以為 Brave哥無畏無懼,諗住請教一下新社聯接受捐款嘅事,點知佢即刻黑面,第一句就問記者係邊間傳媒,之後話所有捐錢都係用喺社區發展服務,但對於新社聯每年收幾多錢、邊個捐錢、點樣捐錢,全部唔回應,仲拎住公事包嬲爆爆走人,睇嚟 Brave哥都唔多夠勇。

周融難捨居英權

周融星期日話居英權冇得放棄,第二日被人踢爆講大話,惟有話已經搵律師搞手續。(鄒潔珊攝)

「保普選反佔中大聯盟」召集人周融之前自爆一早攞到居英權,星期日喺簽名街站就係咁俾人話係漢奸、走狗,搞到佢主動同記者講當時申請只係「買個保險」,話同其他香港人一樣,有着數就會攞:「有一個居英權嘅着數,喺香港七百萬人度,有五萬人攞得到,咁我咪攞咗囉!」佢又信口雌黃,話居英權無得放棄。

不過,星期一周融見完林鄭之後俾記者追問居英權問題,佢好不情願咁話已經聯絡咗律師打算放棄,話「留住亦冇用」。根據英國政府網站,申請放棄英國公民身份係要提供護照或者註冊成為英國公民嘅證書,但係無申請英國護照嘅周融話張居英權證書唔知擺咗去邊。唔通佢又想用呢個藉口話放棄唔到居英權?

其實,周融唔使搵律師,我哋都可以再提供一個方法俾周融,根據英國政府網站係可以申請補領英國公民證書,承惠八十五英鎊。英國駐港領事館職員亦話,上網下載表格填番俾領事館,就可以放棄居英權。

跑數樣板信

北京海外聯誼會向理事及青年委員發出內部通知,要求他們就「反佔中」簽名活動「跑數」。

周融曾揚言要搵到八十萬個簽名反佔中,搞到大、中、小型嘅保皇組織都要交數。其實,公眾唔係好清楚阿爺點樣落柯打、收到命令嘅組織又會點傳遞呢啲訊息,本刊攞到一封樣板信,相信讀者會易啲明白「百萬簽名是如何煉成的」。「北海聯駐港辦」近排發出內部信件,分配旗下嘅理事、青委,動員去所屬嘅灣仔、太古城、柴灣街站跑數,並要求各人以表格方式提交「履職」情況,包括「自己簽名、發動簽名、發表文章、發表聲明、接受專訪、組織及參與社團活動」,信件仲講明會「隨收隨報」,究竟係報俾邊個聽?

「北海聯」即係北京海外聯誼會,喺中、港、澳有三百名成員。根據左報報導,該會今年三月喺澳門舉行「賓主」春茗,席間理事長蕭聖立仲多謝中聯辦、北京市委統戰部一直嘅支持。蕭聖立係聖大控股主席,主要做中國基建投資,喺西營盤香港商業中心有辦公室,行五分鐘就到中聯辦,好方便。

記者錯怪王丹

今年五月記者去台北訪問王丹,講唔到兩句佢就話唔舒服,以為佢

擺款,今日先知錯怪咗佢。

八九學運領袖王丹近日喺 facebook留言,因為有家族中人有腦瘤病史,佢都懷疑自己患腦瘤。記者五月去台灣做六四廿五周年特輯時,都有搵王丹做訪問,仲記得當日開始訪問時,王丹已經話呼吸唔暢順,又話頭痛,記者以為佢嗰排做咗太多訪問,疲勞過度。

三十分鐘後訪問結束,一大班人轉場幫王丹影相,點知佢突然話:「非常悶,沒有空氣的感覺。」攝影同事惟有急急㩒快門,一分鐘後,王丹一臉嚴肅話:「我再站在這裡就要暈倒。」萬一呢位學運領袖突然暈倒,記者責任重大,於是匆匆完成拍攝工作,同王丹講拜拜。

記者事後有啲疑惑,點解 facebook上面睇到文質彬彬嘅王丹,真人咁有性格?不過,見到佢呢排受健康問題困擾,記者恍然大悟,相信王丹當日真係好唔舒服,唔係擺架子。希望今次只係虛驚一場、順祝佢身體健康。



鍾意就快D Share啦!