網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

王璐瑤爆一線女星揼本力追 王璐瑤,

王璐瑤擁豐滿身材,就算全裸上陣都冇say no。


王璐瑤爆一線女星揼本力追

性感女星王璐瑤(LuLu)不忌諱談性,自稱曾遭靚仔男星拋棄的她不但對男人失去信心,接受本報獨家專訪時,更驚爆被圈中一線女星狂追猛溝,該名女星曾被一當紅男星飛甩而性向轉移!LuLu表示早前一位以活躍於影視圈的「X女星」,還用銀彈攻勢喪買名牌打動她的芳心。路遙知性向,LuLu強調只要有愛,一樣男女通殺:「愛包含性,男女我都冇所謂!」

王璐瑤雖然緋聞不多,但跟她傳緋聞的統統都是男星,她接受本報專訪時不諱言曾跟一位圈中型男拍拖,可惜無疾而終,令她對男人失去信心:「嗰件事唔想再提,分手令我情緒非常低調,男人太貪玩,我可以信幾多?」LuLu強調只要感受到被愛,其實男女都一樣,更驚爆被圈中一名「X女星」狂追!

約上屋企煮飯仔

LuLu指「X女星」追女手法層出不窮,令她招架不住:「我唔可以講佢係邊個,總之大家估唔到佢係Lesbian(女同性戀者),佢不時會送名牌手袋畀我,又會自製小禮物,唔單只成日約我食飯,仲會約我上佢屋企玩煮飯仔,真係幾細心,不過我仲未ready到一齊,要再相處先知!」據知,LuLu口中的「X女星」年約30多歲,活躍於影視圈,身材瘦削高挑,曾與圈中當紅男星拍拖,可惜掟煲收場。

王璐瑤將葡萄放在身上,非常誘人。
  • 王璐瑤將葡萄放在身上,非常誘人。
右起:YoYo、王璐瑤與尹蓁晞經常性感打扮現身活動。
  • 右起:YoYo、王璐瑤與尹蓁晞經常性感打扮現身活動。
身在馬尼拉登台的王璐瑤,表示也有到當地賭場玩兩手。
  • 身在馬尼拉登台的王璐瑤,表示也有到當地賭場玩兩手。
王璐瑤強調只要有愛,男女都冇所謂。
  • 王璐瑤強調只要有愛,男女都冇所謂。

談到性,LuLu化身性女滔滔不絕,表示只要對方愛她,男女又何妨?她說:「女人總係溫柔啲,愛包含性,男女我都冇所謂,最緊要係感覺,做嗰啲嘢(指性)大前提係唔可以影相同拍片,留喺心中咪得囉,近年發生咁多床照事件,我唔想自己成為主角!」LuLu更自爆中學曾與女仔拍拖:「我係讀男女校,當時有個師姐追我,我又覺得佢錫我,咪同佢一齊,但當時只係puppy love。」

大玩人肉水果餐

接受訪問當天,LuLu大玩「人肉水果餐」,自言零添加的她將葡萄、香蕉等水果擺上身,單靠S形身材做支撐,就算全裸上陣一樣冇say no,LuLu強調從不介意性感,最緊要健康性感,絕對不能「假大胸」:「我唔支持整容,自己鍾意將最真嘅一面騷畀人睇。」

王璐瑤Profile

年齡:27歲

三圍:32B-24-34

簡歷:處女作為無綫青春劇《當四葉草碰上劍尖時》,之後又接拍三級片《明媚時光》成為女主角,奠定性感女星地位。今年LuLu更在書展期間推出飲食書《美食週記》,連才女都撈埋。

攝影:倪立煌、張福宏

文:專案組



鍾意就快D Share啦!