掃呢頁CODE去手機

2014年12月26日 星期五

[壹週刊 - 1294] 反口認自薦做 model 梁齊昕展示語言偽術 梁齊昕,CY女,齊昕,M1,




CY女親口否認寫過信,並在 fb指自己被冒名整蠱。

探熱針

反口認自薦做 model 梁齊昕展示語言偽術

早前本刊發現特首女梁齊昕發電郵到多間 model公司自薦做 model,當時 CY女矢口否認,又在 Fb鬧爆被人冒認,對被名模馬詩慧暗寸,更加作出反擊。

積極洗脫應徵做 model嫌疑,本週一(十二月二十二日),當事人接受傳媒獨家訪問,卻 180度改口風,承認真有其事:「 e-mail係我 send……呢件事被誇大咗,我從來都冇興趣,只係有人搵我,我禮貌地覆番。」

運用語言偽術掩飾前言不對後語,果然有特首遺傳!

本月初香港多間 model公司收到署名 Chai Yan Leung的英文自薦信連同多張照片,包括三點式自拍照,應徵做 model。

踢爆應徵做 model後, CY女繼續高調,並不停上載自拍照,和與爾冬陞的合照。

大反應

今個月中,本刊披露香港有多間 model公司,收到署名 Chai Yan Leung電郵連生活自拍照,自薦做 model,其時,同名同面貌的特首女梁齊昕否認說:「冇寄過,有好多人鍾意冒我個名,(有冇興趣入娛樂圈?)我讀法律㗎!」

報導出街後, CY女在 Fb留言鬧爆有人冒認自己,散播謠言( Can people please stop pretending to be me and spreading lies and rumours about myself?)留言張貼了半小時,便消失得無影無蹤。

自言唔會入行,亦冇自薦做 model,另一方面, CY女卻十分介懷外間對她自薦做 model的睇法,名模馬詩慧的有骨意見,更加牽動她的神經。

「反正而家係人都叫自己做 model,多一個唔多,就算紅得一個月半個月,唔知維唔維持到。做 model要有個性同氣質,唔係個個都話自己係 model, model係專業嘅!」

言論一出街, CY女隨即在 Fb反擊:「 Tbh靠樣搵食當做一門『事業』,對我嚟講同做……冇乜分別。讀書學習多方面嘅嘢增值自己對我嚟講更有意義同滿足感……」

本週一(二十二日), CY女接受傳媒訪問,指曾經有 model公司接洽,因而寄上自薦信作回覆,解釋牽強。

梁齊昕承認情緒低落而𠝹手,事後 CY伉儷急飛英國探望女兒,並與長子傳昕一同參加細女頌昕於劍橋的畢業禮。

網絡紅人

CY女梁齊昕經常在 facebook語出驚人,又不時向網民挑機,熱爆!由於梁齊昕常惹來強烈批評,帖文大部分快速刪除,典型網絡快閃。

𠝹手自殘

6月底, CY女在 fb上載兩張疑似𠝹手自殘照,手腕上明顯有兩條紅痕,更留言:「 Will I bleed to death.」及「 I love blood.」,被懷疑自殘,引起網民哄動,數小時後 CY女已刪走照片。

Sell補習

9月,梁齊昕在 fb發文問有否家長需要中/小學補習導師,並標價時薪 300元,一對一兼高質素,帖文一出即被網民問會否教學生𠝹手,她亦馬上回罵對方「黐媽筋」,帖文不久被刪。

向網民挑機

10月,佔中行動進行期間, CY女在 fb貼上一幅黑超自拍照,向網民挑機「踏出中環有嘢做,認得我有種過嚟打我呀笨」,雖然內容好快就刪走,但網民一早 cap圖兼瘋傳,並鬧爆她同 CY一擔擔。

多謝納稅人

10月初, CY女又在 fb展示戴上飾物的自拍照,並以英文留言多謝納稅人資助她衣飾,過不久又刪除留言。

鬧爆被冒認

12月,齊昕被揭自薦做 model,引起公眾輿論, CY女即在 facebook發文,鬧爆有人冒認自己,但帖文不久亦消失得無影無踪。

反口告白

一直堅稱被人整蠱寄自薦信的 CY女,本週一接受傳媒專訪時,一改口風,承認自薦真有其事。

「 e-mail係我 send……好早之前有間 model agency搵過我,我只係禮貌上覆番佢,我冇話特別有興趣,只係俾人誇大咗。」將於聖誕後返回英國考試的 CY女,在訪問中更默認曾經𠝹手,「嗰段時間係我情緒低落嘅時候……思考上鑽咗牛角尖,做咗啲傻事。」

CY細女鳩嗚

比起梁齊昕低調得多的 CY細女梁頌昕,早前亦從美國返港放聖誕假。老豆梁振英忙為本週四、五到北京述職做準備,梁頌昕只好跟住特首夫人阿媽出動。

上週四(十八日)下午三時,兩母女約了朋友在中環 Cafe Landmark午飯, CY細女同友人雞啄唔斷,梁太唐青儀就忙住篤手機,不時眉頭深鎖;之後她接了個電話,要走先,離開前不忘行埋櫃枱,為囡囡同朋友結賬。

一直傾到五點先捨得走的梁頌昕,同友人分開後,走入商場內的 Tiffany行了一圈,但沒有收穫,之後坐港鐵落銅鑼灣繼續鳩嗚。第一站是時代廣場 Victoria's Secret,買香水,再去 Lancome買護膚品,跟住落 SaSa再掃。

記者上前問梁頌昕有關家姐自薦做 model的事,她笑住答:「唔知!」再追問家人會否支持梁齊昕從事娛樂圈工作, CY細女一味輕輕點頭,笑晒,又傾住電話迴避。

上週四, CY細女梁頌昕銅鑼灣鳩嗚,對有關家姐的提問,有問必答,態度有禮。

抽空陪細女頌昕與友人食午餐的梁太唐青儀,提早離開並事先為女兒結賬,細心體貼。

強攻香水、護膚品的 CY細女,去完 Victoria's Secret買香水,再去 Lancome買護膚品。



鍾意就快D Share啦!