掃呢頁CODE去手機

2014年12月26日 星期五

曉明Baby撩鼻賀聖誕 恩愛指數撼贏嘉玲偉仔 曉明,Angelababy,Baby,劉嘉玲,嘉玲,梁朝偉,偉仔,黃曉明,




曉明同Baby搵啲咁嘅嘢搞,講真,都好難有人贏到佢哋

next 1/1 pre

一齊歡度平靜聖誕嘅劉嘉玲同偉仔,情願各有各影「聖誕相」,都唔正正經經影張合照,呢啲咪情趣咯!

next 1/1 pre

而劉嘉玲呢張PS相呢,就叫風趣。

next 1/1 pre

見到Baby笑晒口咁撩男友曉明嘅鼻哥窿,就知佢哋有幾咁sweet

next 1/1 pre

至於曉明撩嗰個,雖然唔係女友嘅真鼻哥窿,但醒在有肉緊表情搭救,同樣咁爆笑。

next 1/1 pre

唔知係咪同Baby戀情地面化之後開朗咗,曉明連影張聖誕相都搞鬼過人,愛情嘅魔力真係偉大。

next 1/1 pre

杜德偉為咗體現大愛,情願撇低老婆同過百名小朋友開慈善聖誕P,好有愛心呀!

next 1/1 pre

仲要買咁多禮物嚟派添。

next 1/1 pre

林志玲呢個聖誕Look雖然好靚,但點解無拋胸嘅?

next 1/1 pre

聖誕佳節,與最愛暖笠笠過節是常識吧!早前去了滑雪的「一代宗師」梁朝偉,亦趁佳節趕返香港與忙着綵排舞台劇的老婆劉嘉玲甜蜜慶祝,嘉玲亦坦言平安夜與偉仔及好友在家中度過:「偉仔已經返到香港,喺屋企好平靜咁過,請咗幾位朋友一齊食飯飲吓酒。」不過由於梁生梁太情願甫背景一樣嘅相,都唔肯正正經經影合照,搞到畀網友笑「任性」。不過嘉玲都無欺場架,為咗畀個聖誕驚喜大家,佢專登整咗張同自己靚樣過唔去嘅合成相,化身「聖誕老婆」整蠱造怪!

網民驚艷:「好閃」

嘉玲就玩「低調的神秘」嚟晒恩愛,至於大有機會出年結婚嘅Angelababy同黃曉明,就玩「核突」晒甜蜜。佢哋趁聖誕節齊齊入戲院睇Baby新片《微愛之漸入佳境》,興之所致起上嚟,曉明作狀用插電影海報上嘅Baby鼻窿,而Baby則插男友真鼻窿「回禮」,恩愛到哩,曉明仲留言指Baby喺戲院入面使橫手:「看到最後男女主角在車裏時,我女票遮住了我的眼睛,到底發生了甚麼?」不過網友的焦點卻落在「女票(意指:女朋友)」一詞,紛紛指曉明首次公開稱Baby做「女朋友」好閃!

杜德偉大愛過聖誕

除咗恩愛,呢個世界上仲有大愛,舞王杜德偉(Alex)就深明大愛之道,喺聖誕前夕撇低愛妻李曉冰,同過百名小朋友開慈善聖誕Party!為咗氹小朋友開心,Alex化身「型男精靈」同小朋友玩遊戲之餘,仲自掏腰包買過百份禮物大派特派。

就算單身嘅藝人亦不愁寂寞,當中黃金盛女、台灣女神林志玲(Chiling)就同一大班好友過聖誕,仲要「紅紅綠綠」上身賀聖誕兼留言:「要相信有聖誕老公公哦!」哎喲,好有童真耶!



鍾意就快D Share啦!