掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

省招牌 余文樂幫拖 張家輝嚟真 [壹週刊 - 1309] 家輝,余文樂,張家輝,M1,



劈友場面,余文樂駕輕就熟,加上張家輝的清晰指示,不夠半日已經拍完。

探熱針

省招牌 余文樂幫拖 張家輝嚟真

去年首次執導《盂蘭神功》,電影票房雖然過千萬,但張家輝自知水準仍需改善,今年再拍鬼片《陀地驅魔人》,報一箭之仇。上週三(四月一日),張家輝搵來一齊合作新片《赤道》的余文樂落場客串拍劈友場面,但影帝導演要求高,要一鏡直落,還親自埋位同武師度位,點知俾對方吓吓踢中心口,嚇親余文樂!

心口中腳

當日,劇組拉隊到人較少的九龍塘學校區拍劈友戲,影帝導演張家輝唔使埋位,光住頭戴住超,同工作人員研究 set機擺位;之後一聲 action,幾名臨時演員,隨即衝上前襲擊余文樂等人。拍完第一 take,余文樂第一時間走埋去睇 playback,張導對住小電視指指點點俾意見,之後又行去同武師講解要求,身上無任何安全護墊的張家輝,忽然要求同對方試位:「當 roll機咁做!」

導演有令,豈敢不從!武師先起勢一刀劈頭,再一腳伸中影帝心口,捱咗一腳的張家輝冇詐型,還示意對方做得正確,跟住拉余文樂行近睇他再親自示範多一次;點知今次武師起腳踢得更狠,張家輝失去重心,整個人向後跌,幸得亞生黃集鋒及其他工作人員及時扶實,張導才不致滾地葫蘆。

最後,一鏡直落的劈友場面四 take拍完。

「導演(張家輝)好知自己想要乜,由 set機擺位到燈光,都好 firm咁話到俾我哋聽點做,要求都幾高㗎,有時都未必做到佢想要嘅要求。」《陀地驅魔人》幕後人員透露。

同負責伏擊余文樂的武師(箭嘴示)試位,沒有任何保護裝備的張家輝,心口中正對方一腳。

張家輝同武師嚟真打,睇到余文樂 O嘴呆晒。

臨埋位前,工作人員為余文樂穿上保護墊。

余文樂同張家輝對每個場口都好緊張,每拍完一個鏡頭,一定埋位睇 playback。

古仔全力撐

去年張家輝首執導演筒拍《盂蘭神功》,在影帝效應下,票房雖然過千萬,但口碑一般,張家輝上月底出席「香港影視娛樂博覽」時說:「我喺邊度跌低,就喺邊度起身,今次再拍鬼片,希望可以挽回聲譽;今次製作費好高,所以我都唔敢要片酬,如果拍到超支,我分分鐘要自己俾番錢出嚟埋尾!」

影帝片酬千二萬起跳,就算今次有古天樂的「 One Cool」包起《陀》片的投資,張家輝寧願將啲資源放喺製作,省番靚個導演招牌,啱數!

去年,張家輝首執導演筒,同劉心悠合演的《盂蘭神功》,票房、口碑只屬一般。

早前古天樂宣布成立「 One Cool」,今年會投資八部電影,張家輝自導自演的《陀地驅魔人》便是其中之一。(《蘋果日報》圖片)

鍾意就快D Share啦!