掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

人剝佢剝 出股惑搶戲  56歲林敏驄爆肚剝褲 [壹週刊 - 1309] 林敏驄,M1,



探熱針

人剝佢剝 出股惑搶戲  56歲林敏驄爆肚剝褲

張家輝剝衫操肌做影帝,艾威全裸搵錢養家;偶然會為電影客串一角的音樂人林敏驄,在新片《全力扣殺》中亦加入剝衫男行列,年過半百,「全力賣股」,成功搶咗主角鄭伊健、鄭中基唔少風頭。

諗計雪前恥

五十六歲的林敏驄,去年在《男人唔可以窮》與黃宗澤三分鐘對手戲全被剪走,僅在出字幕時有「特別鳴謝林敏驄」七個字。

唔想俾人剪走拍完得個吉,在新片《全力扣殺》中,林敏驄落重料霸位。有一幕鄭伊健、何超儀、劉浩龍及邵音音圍埋打邊爐講波經,林敏驄失驚無神企上枱爆肚除褲晒股,仲要任由滾住的牛腩湯底鍋,蒸熏籮柚。

冷不防林敏驄出「股惑」,鄭伊健、何超儀及劉浩龍等即時四散爆笑,連食過夜粥的老手邵音音,被迫兜口兜面「賞月」,嚇到嘩一聲彈開,驚魂甫定,見導演郭子健冇嗌 cut機,大家唯有忍住笑, take埋個尾。

現場唯一不亂的,是預咗林敏驄會玩嘢的導演,和毫無反應,揸穩部機繼續拍的攝影師。

唔睇唔知,林敏驄個股竟然又白又滑。年過半百,晒股搏出位的他說:「導演好衰,唔俾我著底褲。拍嗰陣天氣好凍,個個用晒暖包,我為咗取暖,咪企上張枱用蒸氣暖吓囉。點知又真係幾暖,咪除褲暖埋個 pat。(冇辣親個股咩?)冇,牛腩 mask,正呀!」

阿驄火鍋蒸籮,演員笑到四散,音音姐冇眼睇。

嚇呆伊健

拍拍吓,阿驄忽然企上枱除褲,嚟唔切反應嘅伊健、超儀等天然呆,硬食賞月嘅音音姐反應最大。

阿驄出道時被稱為另類才子,身兼作曲家、填詞人、演員及音樂製作人的他,曾經幫譚詠麟、劉德華等巨星作曲及填詞,有不少膾炙人口的經典歌曲。

邵音音讚靚

難為同場演員,硬食!「個個真係嚇到嘩嘩叫!唔好話佢哋,自己都驚,驚跌啲唔應該嘅嘢出嚟落啲牛腩度,唔知仲食唔食好。」林敏驄解釋,對正音音姐除褲,其實一片苦心。「佢話食唔飽,我咪加餸俾佢,佢睇完開胃到連湯都飲埋。」

之後會否進一步將底線調低,為出位繼續性感,林敏驄說:「今次只係開始,我嘅終極底線就係對手全裸,我就好似唐僧咁,坐懷不亂睇嘢。」

之後,搞笑林敏驄忽然正經多謝導演郭子健。「做演員好難控制,你做完場戲用唔用,剪唔剪;但睇到導演係俾位我做,多謝佢雪中送炭。」林敏驄說。

同喪爆肚嘅阿驄做對手,會不時中招。好似鄭中基咁,走避不及俾佢無啦啦噴到成身泥水。

何超儀喺《全》片中刻意整到成面瘡醜化自己,造型似犀利哥的伊健亦去到盡,難怪阿驄要諗計突圍。

阿驄感激導演郭子健任由佢爆肚發揮,仲話:「佢俾位我上。」

去年客串《男人唔可以窮》,唯一一幕同黃宗澤演對手戲被刪,令阿驄不忿今鋪狂爆肚爭氣。

音音姐爆:佢個 pat辣到紅晒

至於被迫「賞月」的邵音音,事後指林敏驄玩爆肚出事。

「佢突然除褲,導演笑到唔記得嗌 cut,阿驄拎個 pat pat嚟打邊爐,拍完成個辣到紅晒,個個笑到碌地。(佢話專登益你!)咁又真係估唔到,佢個 pat好白,好靚喎!」邵音音說。

待價而「股」

過往有唔少影圈一線阿哥,包括梁家輝、成龍、梁朝偉和甄子丹等,也曾在電影露股吸睛,橋唔怕舊,晒股出位,陸續有來,更加無分男女,一點點勇氣,搏多多版位,值得。

莊思敏

早前以露肉唔露點拍全裸海報,宣布續約中國數碼三 D娛樂,大騷四十三吋長腿和圓潤靚股,搶版位搶人氣。

鄭融

在樂壇浮沉多年的鄭融,近日轉新公司拍 MV,除了繼續扮 wild行性感外,更挺股賣腿,搏到盡。

王宗堯

新一代男神王宗堯賣型格亦賣 body,在電影《壹獄壹世界》中全祼演出,晒肌露股通街跑。

林家棟

近年轉型做幕後的林家棟,在電影《奇幻夜》也有大膽演出,全裸入袋扮死屍,不過電影票房麻麻,白做!

鍾意就快D Share啦!