網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月23日 星期四

關之琳陳泰銘 同車唔同步 [壹週刊 - 1311] 陳泰銘,關之琳,M1,



遮面晒玉腿嘅關之琳先落車,再一支箭行咗去,司機其實一早開定門,只係車上嘅陳泰銘唔落車。

同你吟一吟

關之琳陳泰銘 同車唔同步

由最初打死唔認拍拖,到近年孖公仔去睇演唱會或者出席朋友生日 party,關之琳同台灣百億富商陳泰銘嘅戀情,其實已經浮到上水面,只差在大美人幾時 OK大家稱呼佢陳太。

戀情見得光,但出街拍拖,就選擇性避忌。上個禮拜二(四月十四日),陳泰銘名下座駕出現中環皇后大道中,著住迷你裙褲加高踭長 boots嘅關之琳,一支箭落車,急步過馬路去對面萬邦行。等女友搭埋𨋢上樓,陳泰銘先落車,再慢慢行去萬邦行會合另一半。

十五分鐘後,陳泰銘一個落樓,以龜速慢慢行去士丹利街上番車。隔多十分鐘,輪到摩打腳嘅關之琳蒲頭,佢講咗陣電話後,就開 turbo行去士丹利街上車一齊走。

想低調,其實唔係問題,問題係大美人你一身打扮同明星樣,就算戴口罩都冚唔住,好難見你唔到囉!

等女友去到目的地,陳泰銘終於落車,自己一個 walk去萬邦行會合關之琳。

玩前後腳,陳泰銘早一步落樓,行去上車慢慢等。

沿途都唔願抬高頭嘅關之琳,就算差不多行到去上車,依然企定定周圍望,戒備心好重。

鍾意就快D Share啦!