網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月23日 星期四

發哥幪面做帶街 [壹週刊 - 1311] 發哥,周潤發,M1,



同你吟一吟

發哥幪面做帶街

網絡世界,資訊之所以滲透得又快又廣,因為㩒個掣就可以 share,生活上,邊個醫生有料到、邊間食店有水準,同樣可以喺討論區搵到用家意見。不過我哋個民間特首,就鍾意人肉導向,唔單只係口傳,仲會親自帶團。

上星期四(四月十六日),戴帽戴超再幪埋面嘅發哥,去又一城睇完《五個小孩的校長》後,跟住再同兩個行山團友落咗佢個「鐵票倉」九龍城。由魚蛋檔、菜檔、生果鋪、海味鋪、藥材鋪到乳酪雪糕店,去勻。

識途老馬,發哥將發嫂幫襯慣嘅鋪頭,定點介紹俾團友知,嗱,未必一定係平,但啲嘢就一定係靚,仲有民間特首做中介,點都會計平啲。

去到菜檔,發哥向兩位隨行團友講解食番薯對身體有幾好?應該連皮食之類之類。

買完菜,過條馬路去買魚蛋墨丸,發哥自動波攞牙籤㓤魚蛋俾團友試食。

介紹完魚蛋再過隔籬金城海味,一心幾用嘅幪面發哥,篤住《壹》仔鏡頭。

藥材鋪、生果鋪,當然冇錯過。

兩位團友跟住發哥逐檔買,慳咗唔少之餘,仲去幫襯埋乳酪雪糕店,滿載而歸。

鍾意就快D Share啦!