網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月23日 星期四

5億駙馬繼續慳 黎諾懿同老婆食平壽司 [壹週刊 - 1311] 黎諾懿,M1,



雖然是○七年落選港姐,但李潔瑩樣子清秀,同老公黎諾懿好有夫妻相。

探熱針

5億駙馬繼續慳 黎諾懿同老婆食平壽司

黎諾懿去年十一月十一日同家族經營美容生意的○七年落選港姐李潔瑩結婚後,即被封「五億駙馬」,但在大台捱足十年的他,堅持靠自己,繼續租住大埔仔村屋,生活質素無大改變。上週三(四月十五日),黎諾懿孖住老婆到將軍澳厚德邨商場排隊食平民壽司,李潔瑩全程幸福冧爆!

唔再係大小姐

因為老婆娘家有錢,被標籤了的黎諾懿卻我行我素,婚後生活依舊簡單,更難得是身邊人根本不

介意。

「其實 Nicole(李潔瑩)屋企人同諾懿關係唔錯,佢外父提議過兩公婆搬去君頤峰一齊住,但諾懿堅持住番喺大埔仔間屋,婚後只係換過啲傢俬,因為清水灣方便返 TVB開工,所以佢外父都覺得有道理。」黎諾懿身邊人說。

已經攞咗牌做黎太的李潔瑩雖然從不愁兩餐,但和黎諾懿拍拖三年,早已接受身邊人的生活模式,更不時親自去街市買餸,下廚

煮飯。

「諾懿係個乜嘢人, Nicole好了解,佢選擇同對方過一世,就唔會當自己係千金小姐,以前可能杯都唔洗一隻,但而家佢會煮嘢俾老公食,亦唔介意住幾百呎村屋。」李潔瑩密友說。

等位期間,兩公婆一齊篤電話,好甜蜜。

到屋邨商場開餐撐枱腳,最緊要黎太唔介意。

食完平民餐,二人到做緊大減價的日本城睇平價家品。

排隊十五分鐘

上週三(四月十五日)晚上八時,在電視城拍《愛•回家》的黎諾懿收廠後即會合老婆,到將軍澳厚德邨商場開餐食壽司,晚飯黃金時間,餐廳外企滿輪位的食客,兩公婆玩住電話等了十五分鐘才入座。

吃了差不多一個小時,離開路經「日本城」家品店,入去行了一圈,但未有收穫,之後攞車返大埔仔。

因為要拍劇,結婚也只請了三天假的黎諾懿七月底《愛•回家》冚旗後,便會陪老婆到澳洲旅行補度蜜月。做事分輕重,黎諾懿夠腳踏實地,恭喜李潔瑩!

早前出售的元朗村屋,是老婆兩年前購入。

《愛•回家》播足三年,今年七月底正式播完,黎諾懿請定假陪老婆旅行。



黎諾懿強調,結婚開支由他一力承擔。

太子女

黎諾懿揸外父名下的 Bentley接新娘。

去年光棍節( 11月 11日),黎諾懿在陽明山莊筵開 24席迎娶美容王國太子女李潔瑩,除了借用外父名下 200多萬的 Bentley開篷跑車接新娘,其他開銷,新郎堅持自己嚟,但老婆外家有米,黎諾懿被賜封「五億駙馬」,女尊男卑。 07年參加港姐落選後,李潔瑩選擇到父母經營的美容公司任職總經理,打理旗下十八間儷凝美聚纖體美容中心生意;女方家底豐厚,家住 3,000萬的君頤峰,其父李志強擁有 21間私人公司外,亦持有多個物業及鋪位,近年更投資買賣商業用地,保守估計,家族資產超過 5億。

鍾意就快D Share啦!