網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月13日 星期三

7個月大 Celine 精靈過汪圓圓 [FACE - 416] Celine, MF, 圓圓, 汪圓圓, 高圓圓,



Celine唔只全程冇喊冇扭計,肥肥白白個樣好 cute!

全知言

7個月大 Celine 精靈過汪圓圓

汪圓圓舊年幫老公蔡加讚生咗囡囡 Celine後,就專心湊女為樂。早前,全知言喺中環撞見汪圓圓同家姐汪詩詩,同行仲有 7個月大囡囡 Celine同工人,雖則有家姐又有工人,不過汪圓圓全程都係自己一腳踢湊住 Celine,直到上車嗰刻都冇假手於人㗎!肥肥白白嘅 Celine似足爸爸蔡加讚,勁 cute,仲精靈過班大人,張張相都望鏡頭㗎!

Celine全程由媽咪汪圓圓湊住,由商場行到地下都冇喊、冇扭計,她乖㗎!

單睇汪圓圓呢個手勢,就知呢位新任媽咪照顧 BB有幾咁熟手,就算工人企係隔籬都係得個望字。

鍾意就快D Share啦!