網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月13日 星期三

IG晒倫敦風景 Mandy陪洗米華「公幹」? 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






洗米嫂母親節贏一仗,獲得老公由菲律賓人肉速遞返澳門,咁同樣陀住「洗米種」嘅Mandy Lieu咪輸晒?拿…咁又未必!

洗米女Virginia前晚透過Facebook爆同老竇喺澳門一家親,洗米華送花兼摸老婆大髀;被拋低嘅Mandy喺同洗米仔罵戰約一星期後,即今日凌晨,再度喺佢個仍然係private嘅Instagram pose咗張倫敦風景相。

冇計啦,愛人要陪正印,佢就唯有自己遊埠。不過,有指洗米華已經飛咗去英國公幹,究竟係咪陪完洗米嫂Heidi後,即時呵返Mandy,呢個就不得以知;但Mandy張「Golden London」後面個太陽emoji,就相當有嫌疑,好晒啊!
鍾意就快D Share啦!